NOWOTWOR - A wycinanie narosli...

11. Data: 2002-05-20 18:53:05

Temat: Re: NOWOTWOR - A wycinanie narosli...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Licze sie z konsekwencjami, licze...
Smierci sie nie boje bo jestem dobrym czlowiekiem.
Przezylem w zdrowiu blisko 30 lat to i tak sukces.
Czas na jakas zmiane...

Co do kosztow - 500zl prywatnie.
A by miec zabieg za darmo musze czekac pol roku.
Ot sluzba zdrowia...

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747
icq: 146374758

Mam tylko nadzieję, że jednak liczysz się z
konsekwencjami - również tymi negatywnymi.

12. Data: 2002-05-20 19:16:42

Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miles Davis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Licze sie z konsekwencjami, licze...
> Smierci sie nie boje bo jestem dobrym czlowiekiem.
> Przezylem w zdrowiu blisko 30 lat to i tak sukces.
> Czas na jakas zmiane...

Na nowotwór nie umiera się tak sobie to nie jest takie proste,a Twoja
"dobroć" niestety nie chroni Cię przed chorobą.
Pozdr.Kinga

13. Data: 2002-05-20 19:46:50

Od: MyjkeL <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Miles Davis=- <m...@w...pl> news:acbgnr$sgd$1@news.gazeta.pl:

> Licze sie z konsekwencjami, licze...
> Smierci sie nie boje bo jestem dobrym czlowiekiem.
> Przezylem w zdrowiu blisko 30 lat to i tak sukces.

czy Ty aby napewno masz w poblizu 30 lat?
bo pytanie ktore zadales, a potem Twoje argumenty
sa jakas kompletna dzieciniada..
jak mozna byc tak niepowaznym? :/

> Co do kosztow - 500zl prywatnie.
> A by miec zabieg za darmo musze czekac pol roku.
> Ot sluzba zdrowia...

dam Ci rade.. zamiast wydawac kase na internet..
przeznacz te pieniadze na zabieg..
bo od siedzenia przed monitorem,
mozg Ci sie najwidoczniej zlasowal..

--
Pozdor
Myjk

PS czy to ACN tak dziwnie na ludzi dziala?

14. Data: 2002-05-20 19:51:47

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz po sprawie...

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

..

15. Data: 2002-05-20 19:54:56

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dam Ci rade.. zamiast wydawac kase na internet..
> przeznacz te pieniadze na zabieg..
> bo od siedzenia przed monitorem,
> mozg Ci sie najwidoczniej zlasowal..

LUDZIE!!! Dajcie spokój! To nie jest grupa pt: niemoralnych umoralniamy czy
głupim mówimy ze są głupi itp.
Czytajecie pytania i jak znacie odpowiedź to piszcie.
Miles ma siebie na własność i zrobi ze soba co mu sie podoba i nikomu nic do
tego (a na pewno nie nam - grupowiczom). Jak chce to niech sobie rękę utnie,
ale jak sie spyta np. co ma zrobić z uciętą ręką to odpowiedzmy mu (zgodnie
z prawdą) że materiały biologiczne trzeba spalić (czy w ogóle zniszczyć),
ale nie wtrącajmy się do owodów i nie opierdalajmy!!
A tak nawiasem, do wszystkich tych, którzy wysyłają takie posty jak Miles
(czy ja nie tak dawno - mój błąd) nie piszcie, że chcecie coś zrobić, tylko
"co by było gdyby" z założeniem, że nam nic takiego sami nie zrobimy.
Pozdrawiam wszystkich
Claire

16. Data: 2002-05-20 20:40:54

Od: MyjkeL <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Miles Davis=- <m...@w...pl> news:acbbr2$c7p$1@news.gazeta.pl:

> Tylko nie rozumiem, nie rozumie skad w Was tyle pesymizmu. Czy swiat
> jest az tak pobabrany? O co chpdzi? Tyle razy mialem na Ciele wieksze
> rany, nigdy nic sie nie babralo, zawsze ladnie i szybko sie golilo

jakie rany? czlowieku.. wywrociles sie na rowerze..
starles naskorek i nazywasz to ranami?
a ile razy w zyciu miales rane glebsza niz 3-4 mm ?
zapewne ani razu.. bo by sie tak szybko nie zagoily..
wez i sprobuj (jesli masz) zadrapac sobie pieprzyk..
nie zatamujesz krwi przez dobre 10 minut..

teraz powiem (napisze) Ci co mi sie przydarzylo..
otoz kupilem sobie chomika.. to bylo zaraz po komunii..
wsadzilem go do ladnego akwarium.. kupilem mu kolko biegowe..
i taaaakie tam pierdolki.. zylismy sobie w zgodzie..
az ktoregos razu byl nie w humorze.. i upier*olil mnie w palec..
niby nic.. malutenka rana kluta, nie wieksza niz 1x2 mm..
i nie glebsza niz 3mm... krew siknela, stracilem przytomnosc..
w zasadzie nie wiem jak i dlaczego... wiem ze bolalo..
gdyby nie matka to bym sie wykrwawil wpisdu na smierc..

pomyslales chociaz co by sie stalo, gdybys przy takim cieciu
stracil przytomnosc? osobiscie proponuje podstawic miske..

chcesz eksperymetowac? baw sie dalej.. powodzenia..

> tu ANI JEDNEJ odpowiedzi w stylu - moze byc tak ze po miesiacu nie
> bedzie sladu i zadnych komplikacji. No o co chodzi, skad ten pesymizm?
> Badzcie obiektywni, nie wszystko jest czarne.

Ci ludzie sa obiektywni.. i radza jak najlepiej..
tylko z Toba jest cos nie tak.. bosh :/

--
Pozdor
Myjk