NOWY KOMPUTER

1. Data: 2002-11-28 14:36:38

Temat: NOWY KOMPUTER
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nowy komputer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i napewno jako pierwszą
zaasubskrybuje grupe robótek ręcznych.

--
Ania

1. Data: 2002-11-28 15:25:32

Temat: Re: NOWY KOMPUTER
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam nowy komputer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i napewno jako pierwszą
> zaasubskrybuje grupe robótek ręcznych.
>
> --
> Ania
>
> ``````
Graztulacje!:-))
A jak z dostepem do internetu?

Grazyna ;-0

1. Data: 2002-11-28 21:07:45

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Graztulacje!:-))
> A jak z dostepem do internetu?
>
> Grazyna ;-0

Mam stałe łącze i nawet dobrze działa szczególnie o 4 rano :)
Teraz moge ściągać wzory i nawet je nagrywać na płytki:)))))))))))

1. Data: 2002-11-29 00:06:35

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julka" <y...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Uważaj, to wciąga ;)
> A przy ściaganiu wzorków z rosyjskich stronek najlepiej nastawić wgeta
> (albo coś w tym stylu) i poczekać (ja ostatnio nie mogłam wyłączyć
> komutera przez 5 dni, ale ściągnęłam wszystko, co mieli na takiej
> stronce ;))

.... I ustawienia zegara tez??? .... bo masz juz 6 rano :-)))) a u mnie 1 w
nocy.

Do Ani: zycze zeby po kabelkach w nowej zabawce wszystko biegalo bez bledow,
zero robactwa (tfu, tfu, tfu :-))) ... no i sciagania na dysk samych
pieknych rzeczy! :-)

Serdecznie pozdrawiam
Irena

1. Data: 2002-11-29 05:00:43

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> [...]

(albo coś w tym stylu) i poczekać (ja ostatnio nie mogłam wyłączyć
komutera przez 5 dni, ale ściągnęłam wszystko, co mieli na takiej
Pozdrawiam
J.

1. Data: 2002-11-30 00:05:04

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irene wrote:

> .... I ustawienia zegara tez??? .... bo masz juz 6 rano :-)))) a u mnie 1 w
> nocy.

Już raz to tłumaczyłam :) Ale jeszcze raz:
ustawienia w moim komputerze są OK
odbieram newsy przez serwer telepsy i widzę właściwą godzinę
to, że onet nie zna się na zegarze, to nie moja wina, ja za to widzę
całe mnóstwo postów wysyłanych z onetu z dziwnymi godzinami :)
I już
J.

To moze w koncu i Krakow?
Warszawa-spotykamy się?