Re: NOwoczesne meble - spostrzezenia

From: Robert Grabowski <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: NOwoczesne meble - spostrzezenia
Date: Wed, 07 Sep 2005 10:00:15 +0200

pawel wrote:

> MDF to sprasowany pod dużym ciśnieniem paździerz - materiał twardy, ciężki i
> wytrzymały /fronty szafek kuchennych wykonywane są z mdf z uwagi na
> odporność/...co to jest HDF nie wiem, może popularnie nazywają to MDF-em...w
> każdym razie to znacznie trwalsze niż płyta wiórowa (paździerzowa;)

MDF jest miękki ... z niego robi się fronty szafek ze względu na
możliwość wykonywania w nim frezów. Z MDF są robione np. listwy
przypodłogowe do paneli i można je kroić nożem. HDF to twardszy MDF i z
niego robi się np. panele podłogowe. Chyba, że się mylę, albo jest kilka
MDF'ów :)

pozdrawiam
Robert Grabowski