[NTG] nubuk i olej

11. Data: 2008-02-03 02:16:41

Temat: Re: [NTG] nubuk i olej
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:fo38b5$pg5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Oba środki z serii SA8 - SOLUTIONS firmy Amway.
> http://www.amway.pl/catalog?category=1093
>
> A tusze drukarskie i długopisy spróbować trzeba alkoholem izopropylowym.

http://www.chmes.poznan.pl/szukaj_alkohol-izopropylo
wy.html

A tu detal:
http://www.cooling.pl/kontakt-ipa-alkohol-izopropylo
wy-300ml,produkt,1227.html

12. Data: 2008-02-03 08:48:30

Od: "frytka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.chmes.poznan.pl/szukaj_alkohol-izopropylo
wy.html

> A tu detal:
> http://www.cooling.pl/kontakt-ipa-alkohol-izopropylo
wy-300ml,produkt,1227.html

dzięki serdeczne!

Pozdrawiam.

13. Data: 2008-02-03 18:47:43

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja plamy (tłuste) usuwam z zamszowych (skóra) domowych pantofli :
Vanishem - odplamiaczem do tkanin - leję na plamę, czekam co najmniej pół
godziny, a potem piorę w pralce. Efekt jest super, tłustych i brudnych plam
nie widać. Myślę, że buty wytarczy dobrze wyszorować. Można ten odplamiacz
potrzymać na nich dłużej. Nie stosowałabym rozpuszczlników typu benzyna i
aceton, bo odbarwią buty.
Pozdrawiam - B.
Użytkownik "...::QRT::... krzysztof warszawski" <n...@...maila> napisał w
wiadomości news:zlo792dkpb26.tb0mhafb6ps4.dlg@40tude.net...

Użytkownik ""! ÄNGËLSŐN ! ÓÓÓ ! VV.VV !"" <ängëlsön@hëllböy.net> napisał w
wiadomości news:bv3pj.27626$ZI6.4683@newsfet17.ams...

14. Data: 2008-02-03 18:58:58

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj Vanishem.

15. Data: 2008-02-03 19:35:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lotos napisał(a):

> Witam!

Lotos - cweluchu! Netykietę znasz?
Jeśli nie, to wypierdalaj!

16. Data: 2008-02-05 06:14:14

Od: "...::QRT::... krzysztof warszawski" <n...@...maila> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Feb 2008 19:34:52 +0100, Lotos napisał(a):

> [...]
> potrzymać na nich dłużej. Nie stosowałabym rozpuszczlników typu benzyna i

ufff dzieki - 2 razy potraktowałem vanishem i zeczywiscie po plamach nie ma
już prawie sladu :)

[1/2] OT zmywarka - gdzie sól?
danie z mandarynkami?
czy jest
Coś dla Orlinosa i coś dla Wiedźmy... ;)
bez mleka