NTG remo..

1. Data: 2002-04-26 21:37:50

Temat: NTG remo..
Od: vrv <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj Remo.. czytalem te Wasze nocne postowania z Evo TM (To od
Mitshubisi Lancer chyba :).. no i wynika z nich ze Eva Cie chyba bardzo
lubi, mam racje?

1. Data: 2002-04-26 21:50:56

Temat: Re: NTG remo..
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vrv" <s...@p...onet.pl>

> Sluchaj Remo.. czytalem te Wasze nocne postowania z Evo TM (To od
> Mitshubisi Lancer chyba :).. no i wynika z nich ze Eva Cie chyba bardzo
> lubi, mam racje?

A cóż Cię Maćku tak po nocy naszło;))) ?
No i co to jest ten Lancer ?????????
E.

1. Data: 2002-04-26 23:04:12

Temat: Re: NTG remo.. [srednie]
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies ty to zauwazyl, ze ona mnie lubi?
Ze odpisala w ogóle na jakiegos mojego posta?

Po prostu zauwazyla, ze jakis koles troche sie wyglupia.
I jako matka trojga dzieci, czyli kobieta doswiadczona,
w uroczy sposób, delikatny, wskazala wlasciwa droge...
A poniewaz jest Eva czescia sci.psychol
i wypowiada sie tak troche inaczej niz reszta sci.psychol,
jakis taki spokój wewnetrzny posiada, to mnie urzekla.

Tak na marginesie:
Jak by mnie lubila, to by zapytala sie o nr rachunku na te datki o które prosilem.
A nie zapytala. To zanczy, ze chyba nie lubi. A do garnka na pewno ma co wlozyc.
Jak by nie miala to by SDI w domu nie chowala, jako czwartego dziecka.
Koniec marginesu.

A ty koles to sie chyba przyczailes na mnie.

> Sluchaj Remo.. czytalem te Wasze nocne postowania z Evo TM (To od
> Mitshubisi Lancer chyba :).. no i wynika z nich ze Eva Cie chyba bardzo
> lubi, mam racje?

Cos mi tu smierdzi cwierc cwana gapa.
To charakterystyczne pytanko konczace:
"Mam racje?"
"Nie sadzisz?"
"Jak zauwazylem ....."

A potem co bedzie?
"Jak sam remo napisales ....."
I sie rozrycze, jak zwykle.

Jak czytales i "chyba ci sie wydaje", to se mozesz miec te swoje subiektywne
odczucia.
No na grupie sci.psychol to chyba stac chyba na cos wiecej niz na technike
prowadzenia rozmowy
z ABC negocjacji.

Ze zbyt grubej rury to podpuszczenie zaczales.
A jak jeszce Eva odpostowala imiennie z pytaniem o co ci chodzi, no to jasne, zes ty
jakis guru lokalny.

Konfabuluje zapewne. I bede, bo lubie.
I jeszcze pewnie z kazdej strony widze zagrozenie, bo lanie dostalem od ojca w
dziecinstwie.

A jak sie nie podoba, to masz inne narzedzia niz osmieszenie raz w miesiacu ....
siebie.
Abuse, killfile, ten palant Astec co to Discovery, mój autorytet podwa<r>zal.

Te, dzielnicowy, ja w ogóle telewizora nie mam. Z 10 lat juz minelo.
Bylej narzeczonej ktos kiedys powiedzial, ze taka madra, a ona odpowiedziala, ze
Discovery oglada.
Ja zapamietalem, bo sie ludzie obsmiali.
Te Astec, jak ORMO rozwiazali, to chyba jak dziecko ryczales? Palancie jeden.

Odbieglem od tematu, sory bo modemowcy cierpia.

> mam racje?
Nie wiem.
Moge nie wiedziec?
A moze ty wiesz?
A moze to jest sprawa Evy a nie Twoja?
A moze tu w ogóle nie ma sprawy?

A moze masz wylacznosc na sympatie?
A jak sie ma grupe niemoderowana, to sie trzeba liczyc, ze nie wszystko zawsze bedzie
THIS GROUP EXACTLY.
Nie sadzisz?
A jak sie narzeka na koszty modemu, to nie trzeba z usenetu korzystac, nie sadzisz?

Teraz wykombinuj sos ciekawego, kolego "swiatlo niosacy".

No dobra.
a) uwazam, ze mnie lubi
b) uwazam, ze mnie nie lubi

rw

1. Data: 2002-04-26 23:09:14

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadam.
Wiele nie tracicie.

rw

1. Data: 2002-04-26 23:46:22

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo"

> Spadam.
> Wiele nie tracicie.

Remigiuszu.....
wraaacaaaaj.....ajajaj
:)) E.

1. Data: 2002-04-27 06:59:29

Od: "RotMistrz" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co to jest ten Lancer ?????????

Takie autko dla lubiących jeździć inaczej ;))

1. Data: 2002-04-27 10:50:35

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i co to jest ten Lancer ?????????

Lancer to sredniej wielkosci samochod firmy Mitshubishi
a "Evo" z roznymi numerkami np VI to odmiana WRC tego
auta uzywana we wszelkiej masci rajdach samochodowych :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-27 14:07:08

Od: vrv <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej - tu cwana gapa!
Milo widziec to co piszesz :)
Jesli naprawde chcesz odejsc, to odejdz.. przeciez nic Cie tu nie trzymac, prawda?
:) "Jak sam remo
napisales" (prosze nie placz ;) jestes wolnym czlowiekiem i sam wiesz to co
najlepsze.. a ze nalezysz do tych
wyslancow radia maryja, co wierza w spisek swiatowy to moze jednak zostaniesz.. Ewa
TM (ta od Lancera) i
jedno z jej dzieci (SDI- Wasze wspolne?:) moze Ci pomoga :) pogadam z nimi :) mysle,
ze jest duza szansa -
szkoda by bylo stracic takie indywidulum konfabulujace .. z drugiej strony, sam
wiesz, nie mozemy na Ciebie
wplywac... wiec damy Ci wolna reke, zeby potem, nie zalowac ze stracisz ten urok
lapania za slowka.. i te
metody ABC z negocjacji :) uhh!! gorace slowa.. tak wiec zapomij o tych kfilach..
klinach.. i innych
wymyslach interetowych trolii (co za kretynskie slowo) i subskrybuj z nami ta grupe
;)

BYE!

1. Data: 2002-04-27 14:34:55

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vrv" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

/.../
> [...]
kfilach.. klinach.. i innych
> wymyslach interetowych trolii (co za kretynskie slowo) i subskrybuj z nami

Pogoda jakaś nie-taka, plamy na słońcu, trzęsienie ziemi gdzieś niedaleko; )
?
Co się stało ???
Nie rozumieć o co Tobie chodzi, Maćku;) ...
Co się stało ? No, może to tylko chwilowy zanik poczucia humoru, I hope ? :)
E.

1. Data: 2002-04-27 14:44:47

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek"

> Lancer to sredniej wielkosci samochod firmy Mitshubishi
> a "Evo" z roznymi numerkami np VI to odmiana WRC tego
> auta uzywana we wszelkiej masci rajdach samochodowych :-)

Ponieważ myślę sobie o rajdowcach, że to samobójcy na własne życzenie i do
tego ten pisk i jazzgot ;)) - koty tego nie lubią !:) - dlatego nie jestem w
temacie, ale dzięki serdeczne za wyjaśnienie, Wilczku:)
dalej nie wiem wprawdzie co vrv chciał przez to powiedzieć, no ale może się
kiedyś dowiem...
a jak nie, to też przeżyję. :)
E.:)

hi
jak to jest możliwie
Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
problem jakich wiele
NLP?