Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Date: Wed, 19 Dec 2007 13:09:47 +0100

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
news:475ad8c5-3165-46e0-be60-11dd33dd54e8@l32g2000hs
h.googlegroups.com...
On 19 Gru, 12:23, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

b.googlegroups.com...
> [...]
sd.googlegroups.com...
> [...]
rf.googlegroups.com...

> Nic nie wiem!!!
> Skad to niby wiadomo?
> Kto to jest "Prawdziwi Polacy".
> Moze moherowi bracia i siostry?
>
> J-23
>
> A ty kim jesteś, skoro nie potrafisz zdefiniować określenia znając język
> polski?

Koles jak stawiasz tezy, to powinienes je podeprzec argumentami! Co
to za roznica kim ja jestem? Problem istnieje, niezaleznie od tego,
czy ja mam taki czy inny poglad na poruszana kwestie. Chyba ze
uwazasz, ze jak nie ma tematu, to nie ma problemu. Ale to juz jest
czysta demagogia! Ktora to, nagminnie towarzyszy przekazom z tego
torunskiego chlamu.

J-23

Tezy mają argumenty, nie muszę ich wyartykułować - one istnieją w
języku, wykształceniu, kulturze, polskości, w duszy polskiej - artykułowanie
byłoby tylko jakimś mniej lub bardziej zgrabnym opisem i tak dla alienów
nie-Słowian nie do pojęcia, gdyż nawet innym Słowianom też sprawiają
trudności w zrozumieniu tego fenomenu, może tylko Serbowie, Chorwaci i
Łużyczanie są najbliżsi zrozumienia.
I nie ma tu nic do rzeczy jak to nazywasz "toruński chłam" - gdyż dla
nas, Polaków chłam z Agory jest znacznie wiekszym chłamem i na dodatek
obrażający Polaków - jedynych gospodarzy swojego polskiego domu, robiony
przez bandę obcych meneli.