Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...

From: J-23 <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Date: Wed, 19 Dec 2007 04:41:21 -0800 (PST)

sd.googlegroups.com...

> Mieszasz pojecia. Teza, to jest zalozenie, ktore nalezy
udowodnic!http://www.slownik-online.pl/kopalinski/68
F3967BBD71BEDE412565AF000AB...

> Co do tego maja slowianie, albo chinczycy, albo eskimosi. Cos sobie
> piszesz ja to czytam, i nic z tego nie rozumiem. Na jakiej podstawie
> Twoim zdaniem, maja rozumiec to jacys inni slowianie? Ten fenomen
> bycia slowianinem? Ze taki glupi, bo go wszyscy wyr*chaja.
>
> J-23
>
> PS.najbardziej podobaja mi sie Brazylijki, jak to sie ma do Twoich
> teorii
>
> Czekoladowy J(oe)!!! Idź na Pigalak...

I co?
Jak zabraknie racjonalnych argumentow, to najlatwiej obrazac rozmowce,
lub trywializowac jego argument.

J-23

PS.Rozumiem ze wolisz antropologiczny typ z Polski srodkowej. Dama,
niska, gruba, duza glowa, krotkie nogi i rece, niezdrowa blada cera.
Za to wierna po grob!