Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...

From: "marcin" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Date: Wed, 19 Dec 2007 19:13:15 +0100

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fkb0fv$3fr$1@news.onet.pl...
> Czy to ty czy nie ty ?:
> http://tinyurl.com/2hdvlp - nemesis.news.tpi.pl 1198063953 682
> 83.6.238.197
> http://tinyurl.com/26n5oh - atlantis.news.tpi.pl 1198063494 231
> 83.6.238.197
> To chyba jednak ty bo nawet wersja OE się zgadza i nie ma tam
> albasani.net.
>
> Zastanawiałem się nad hipotetyczną możliwością wysyłania przez jednego UGD
> postów z dwóch różnych źródeł i publicznego wypierania się tego. Coś w
> rodzaju kreowania dwóch i więcej osobowości (nawet wzajemnie się
> [...]

Też jestem tym zadziwiony. To się wszystko kupy nie trzyma - koleś wysyła
listy/posty z dwóch różnych kont pocztowych i się tego wypiera. Pamiętam
kiedyś taką bajkę o człowieku który miał takie rozdwojenie osobowości, że
połowa ciała była czarna, połowa biała. Zawsze uważałem to za absurd.
Możliwe, że człowiek o nicku "panslavista" chce bardzo przestać grać tę
chorą rolę, ale nie wie jak - czeka na to aż ludzie przestaną do niego
odpisywać. Może sobie czekać bo zawsze znajdzie się ktoś, kto go
dobrodusznie Zbluzga ;) i poprawi samopoczucie...
W ogóle na usnecie to było dość popularne od dawna, ale żeby w aż takiej
ostrej formie ? Hmmm...
Jedyną antytezą na to, jaką udało mi się wymyślić, to ustawić reguły
widomości, tak aby niechciane maile/posty były niezwłocznie kasowane.
Niestety sprawa wygląda tak, że często kilka osób zacznie dyskutować z
'chorym' i dyskuja rozwija się na całą grupę - a to jest właśnie 'głask' dla
'wątkodawcy' i jego utwierdzenie w aktulanej działalności.

PS. Istnieje też możliwość, że 'zły' panslavista włamał się na skrzynkę
'dobremu' panslviście. To chyba jednak mało prawdopodobne.

Pozdrawiam
Marcin