NURTUJE MNIE PYTANIE...

1. Data: 2007-12-19 05:49:44

Temat: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ilu parchawców studiuje w Polsce na polskich uczelniach finansowanych z
naszych podatków? Choćby w takich szkołach jak teatralne, filmowe, czy
ogólnie medialne.
Dlaczego zgadzamy się na to, by wypychali z miejsc polską młodzież, a
później opluwali Polskę i Polaków w dowód wdzięczności jak ta hołota ze
stajni Szechnika czy ci brandzlarze z grupy M jak mydło?!
Ta hołota atakuje obecnie toruńską uczelnię - jedyne wolne i całkowicie
polskie środowisko kształcące polskich fachowców dziennikarstwa i innych
mediów. Czują widać oddech na plecach ci parchaci złodzieje z szajki
układowo - eSBuckiej.

2. Data: 2007-12-19 06:13:13

Temat: Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> ... ilu parchawców studiuje w Polsce na polskich uczelniach finansowanych
> naszych podatków? Choćby w takich szkołach jak teatralne, filmowe, czy
> ogólnie medialne.

Ty debilu

> Dlaczego zgadzamy się na to, by wypychali z miejsc polską młodzież, a
> później opluwali Polskę i Polaków w dowód wdzięczności jak ta hołota ze
> stajni Szechnika czy ci brandzlarze z grupy M jak mydło?!

Lecz sie kretynie

> [...]
> polskie środowisko kształcące polskich fachowców dziennikarstwa i innych
> mediów. Czują widać oddech na plecach ci parchaci złodzieje z szajki

Gdyby twoje bachory widzialy jakie bzdury wypisujesz, to juz dawno by od
ciebie spierdolily mendo.
A nie! Przeciez wszystkie wypierdolily na emigracje, byle dalej od
schorowanego na mozg idioty-tatuska.
Najmlodsza tez niedlugo spierdoli. Tak jak i kazdy od ciebie nieudaczny
kretynie.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-12-19 10:57:25

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 06:49, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

> ...toruńską uczelnię - jedyne wolne i całkowicie polskie środowisko kształcące
polskich fachowców dziennikarstwa i innych > mediów.

Poprosze o jakies argumenty ze to sa fachowcy. Jakies nagrody,
wyroznienia, udzial w konkursach miedzynarodowych, przykladowe kariery
w kraju, i zagranica... itp.

J-23

4. Data: 2007-12-19 11:03:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
> [...]

Poprosze o jakies argumenty ze to sa fachowcy. Jakies nagrody,
wyroznienia, udzial w konkursach miedzynarodowych, przykladowe kariery

Młode kadry i konkursy parchate...

Zrobimy polskie komisje i nagrody, zweryfikujemy te polskawe...

5. Data: 2007-12-19 11:12:13

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 12:03, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> J-23
>
> Młode kadry i konkursy parchate...
>
> Zrobimy polskie komisje i nagrody, zweryfikujemy te polskawe...

Kto zrobi?

J-23

6. Data: 2007-12-19 11:17:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]
>
> J-23
>
> Młode kadry i konkursy parchate...
>
> Zrobimy polskie komisje i nagrody, zweryfikujemy te polskawe...

Przecież wiesz - szataństwo talmudów wkrótce upadnie - Polską rządzić będą
Prawdziwi Polacy.

7. Data: 2007-12-19 11:21:37

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 12:17, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> J-23
>
> Przecież wiesz - szataństwo talmudów wkrótce upadnie - Polską rządzić będą

Nic nie wiem!!!
Skad to niby wiadomo?
Kto to jest "Prawdziwi Polacy".
Moze moherowi bracia i siostry?

J-23

8. Data: 2007-12-19 11:23:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
>
> J-23
>
> Przecież wiesz - szataństwo talmudów wkrótce upadnie - Polską rządzić będą

A ty kim jesteś, skoro nie potrafisz zdefiniować określenia znając język
polski?

9. Data: 2007-12-19 11:26:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> J-23
>
> A ty kim jesteś, skoro nie potrafisz zdefiniować określenia znając język
> polski?

Kiepski dziennikarzyna z GWna zbierajacy i pamiętający jedynie słuszne
negatywne kalki i Polakach i polskości.
Jak to bluzgajace, uchylajace się od przyznania, że ma dziecko ze mną.

10. Data: 2007-12-19 11:30:50

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 12:23, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Moze moherowi bracia i siostry?
>
> J-23
>
> A ty kim jesteś, skoro nie potrafisz zdefiniować określenia znając język

Koles jak stawiasz tezy, to powinienes je podeprzec argumentami! Co
to za roznica kim ja jestem? Problem istnieje, niezaleznie od tego,
czy ja mam taki czy inny poglad na poruszana kwestie. Chyba ze
uwazasz, ze jak nie ma tematu, to nie ma problemu. Ale to juz jest
czysta demagogia! Ktora to, nagminnie towarzyszy przekazom z tego
torunskiego chlamu.

J-23

Codziennie odjeżdża poci?g do nieba.
Pierwszym i podstawowym jest stwierdzenie, że jest Bóg.
Za 3 dni rozpocznie się koniec ?wiata.
Kierowców alkomatem najczę?ciej bada się przecież po wypadku ze skutkiem ?miertelnym, a nie przed.
W Roczniku z Hildesheimu po dziś dzień widnieją takie określenia jak: