Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...

161. Data: 2009-12-29 13:00:54

Temat: Re: Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2009 11:13:26 +0100, michal napisał(a):

> Pamiętam też wyznania o uczeniu nauczycieli. :)

Nooo, przynajmniej trzydziestu z nich na czele z dyrekcją nauczyłam, że
nauczyciel nie strajkuje.
--

Ikselka.

162. Data: 2009-12-29 13:03:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:09:49 +0100, tren R napisał(a):

> ja podszedłem spokojnie do babci i powiedziałem cicho, że jak ta stara
> kurwa zaraz nie sprzątnie tego gówna to nakarmię nim ją i jej psa, zanim
> skręcę jemu łeb i stał się cud - wzięła je w jakiś worek i wrzuciła do
> śmietnika ;-)

No co za chamstwo!!!
;-PPP
--

Ikselka. //chyba zrobię to samo ze swoją sąsiadką, co nadal resztki wyrzuca
- poświąteczne i inne, pod moją bramę...

163. Data: 2009-12-29 13:05:35

Temat: Re: Na chamstwo trza byc przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2009 13:16:57 +0100, tren R napisał(a):

> medea swoim 'Ale tatuś za to bardzo ładny' nakarmiła tylko chama

Tak.

> głupotą

Nie: naiwnością.

--

Ikselka.

164. Data: 2009-12-29 13:27:03

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-28 16:36, medea pisze:
[...]
> Powinnam była dać w mordę? Dziadek mógłby tego nie przeżyć.
> Wiecie, nie potrafię na chamstwo reagować, jeśli wcześniej się na nie
> specjalnie nie nastawię. Dlaczego takie rzeczy spotykają mnie zawsze,
> kiedy jestem pozytywnie do świata nastawiona? Chironie, Ty pewnie
> miałbyś teorię na ten temat.

Dziadek zasłużył na ciętą ripostę z Twojej strony.

1. Nie było Cię na nią stać?
2. Aż tak Cię zażył?

Mogłaś go np. spytać, czy zdaje sobie sprawę z faktu, że przeszczep
twarzy, jakiemu zapewne się poddał w niedalekiej przeszłości, paskudnie
się nie przyjął?

W końcu dobra riposta nie zrzuciłaby Cię z piedestału damy?

Pozdrawiam.
--
Tony Hawk

165. Data: 2009-12-29 13:32:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ekati pisze:
> [...]
> ale tym wywolal wrazenie moze wylacznie
> na co niektorych jednostkach
> poniwaz nikt z panow nie byl w stanie
> sie z nim zetrzec na chamskie odzywki-
> bo faktem bylo ze sender w tym byl liderem, to
> i zeden zanadtto nie mial ochoty wchodzic mu w droge.
> ten ponoc bogaty,sytulowany, pewny siebie, inteligentny, blyskotliwy
> chamski, padalcowaty, minog i megaloman mial jedna
> najistotniejsza zalete - pisal duzo szczerych uwag choc
> owinietych w papier scierny.
> taki oto wedlug mnie byl sender - zycze mu
> powodzenie gdziekolwiek jest, ale gada...

widzisz sporo rzeczy i używasz wielu trafnych słów, tylko czemu w
fotograficznym negatywie?
oto sytuacja, stoi matka z córką w sklepie i jakiś staruch chamstwem
sobie po niej jeździ, a ta mu jeszcze to ułatwia.
nawet jak ktoś wykazał kompletny brak refleksu, to nie można przecież
takiej sytuacji puścić płazem.
czy normalna kobieta powinna to tolerować? w dodatku matka?
przecież za chwile jej córka będzie sama stała i jeśli ten staruch ma
jeszcze jakieś resztki pamięci, to się przejedzie po niej.
i jakie wzorce dostała ona od matki? całe życie ma być jej przykro, bo
matce tak było?
z tego co widzę, sender pisał rzeczy nie miłe, bo one po prostu są nie
miłe i sporo jest takich rzeczy.
nie można perfumować gówna lub pudrować syfilisa, ale trzeba nazywać
rzeczy po imieniu i reagować właściwie, a jeśli kogoś to urazi, to
prawdopodobnie winne są niego niedorozwinięte emocje.
senderowi chyba trochę zależało na niektórych, dla tego z nimi pisał i
dawał im powód do odpowiedzi, ale mnie to kompletnie wisi.
przysięgam, że wpadłem tu tylko na chwilę, gdy jakaś idiotka wypisywała
totalne bzdury, a przygłupie towarzystwo biło jej brawo i gdyby ten
kurwa anonim mnie nie sprowokował, to olałbym ta grupę i dalej
poklepywalibyście się tylko po ramieniu solidaryzując się w bezsensownej
tolerancji.
i jak tylko uznam, że tutejsze durne anonimy czegokolwiek się nauczą,
ponieważ pewnie przyjdzie mi tworzyć kiedyś społeczeństwo z takim
ofermami losu jak niektórzy, to nie zamierzam tu siedzieć ani chwili dłużej.

166. Data: 2009-12-29 13:38:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2009 14:27:03 +0100, Tony Hawk napisał(a):

> [...]
> się nie przyjął?
>
> W końcu dobra riposta nie zrzuciłaby Cię z piedestału damy?

O przeszczepie - to miałaby być ta "dobra riposta"?
--

Ikselka.

167. Data: 2009-12-29 13:40:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Tony Hawk pisze:
> [...]
> się nie przyjął?
>
> W końcu dobra riposta nie zrzuciłaby Cię z piedestału damy?

no proszę, oto jeden widomy w krainie ślepców,
niestety próżne i daremne słowa, które nie wstrząsną zasiedziałym
umysłem - jutro zostaną zapomniane, a pożyteczna nauka pójdzie w las.
czasem wydaje mi się, ze ludzie to takie emocjonalne bydło, z tym że
emocji mają więcej i różnorodniej, ale jak nie potraktujesz ich czasem
emocjonalnym pastuchem, to polezą byle przed siebie - najczęściej na
swoją zgubę ;-)

168. Data: 2009-12-29 13:42:58

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 14:27, Tony Hawk <s...@p...pl> wrote:
> [...]
> się nie przyjął?
>
> W końcu dobra riposta nie zrzuciłaby Cię z piedestału damy?

:)
____
ekati

169. Data: 2009-12-29 14:31:56

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 14:38, XL pisze:

> O przeszczepie - to miałaby być ta "dobra riposta"?

XL, czytaj ze zrozumieniem - to był przykład. Poziom riposty zależy od
poziomu emocji jakie wzbudza w nas czyjaś cięta wypowiedź. Mój przykład
jest marny, gdyż w/w sytuacja mnie nie dotyczy w ogóle.
--
Tony Hawk

170. Data: 2009-12-29 14:40:54

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 14:40, tren R pisze:
[...]

'Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego
siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.'

'W zemście i w miłości kobieta jest większym barbarzyńcą niż mężczyzna.'

'Ten, który walczy z potworami powinien zadbać, by sam nie stał się
potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.'

'Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czymś, co pokonanym być powinno.'

i...

'W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakże byśmy to mogli dowodami obalić?'

- F. Nietzsche
--
Tony Hawk

Magdulińskiej