Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...

191. Data: 2009-12-29 21:17:37

Temat: Re: Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 10:35, michal pisze:

> Żeby się nie rozmazywał w sklepie na dźwięk słów staruszka-chama...

Tak, zwłaszcza że łzy po usłyszeniu słów gorzkiej dla niej (Medei)
prawdy popłynęły pewnie obficie..

192. Data: 2009-12-29 21:18:25

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-28 22:08, medea pisze:

> Nie wiem w sumie dlaczego, ale ubawiłeś mnie. ;)
>
> Ewa

No cóż, trochę się zawiodłem. - spodziewałem się, no może nie płaczu ale
chociaż zgrzytania zębów.. A tu rozbawienie... - Chyba się starzeję :-(

193. Data: 2009-12-29 21:18:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Tak, zwłaszcza że łzy po usłyszeniu słów gorzkiej dla niej (Medei) prawdy
> popłynęły pewnie obficie..

co to ma być? Wzruszenie czekisty?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

194. Data: 2009-12-29 21:19:06

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-28 22:34, XL pisze:

> Nie tylko to. Myślę, że męskiemu facetowi sprawia przyjemność, kiedy się go
> poprosi o odkręcenie słoika lub spojrzy z podziwem na jego mięśnie, kiedy
> rąbie drewno :-)

No tak jest , i jeszcze dodałbym do tego podziw w niewieścich oczach
gdy prowadzę auto z prędkością 230 km/h. :-)

195. Data: 2009-12-29 21:20:30

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-28 22:26, medea pisze:

> Daj fotkę!
>
> Ewa

Niestety, fotki nie mogę przesyłać. - Mam za słabe łącze netowe :-( .

196. Data: 2009-12-29 21:24:04

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 22:18, Chiron pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> co to ma być? Wzruszenie czekisty?
> :-)

Tylko jedna z możliwych wersji tego incydentu.

197. Data: 2009-12-29 21:24:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> No tak jest , i jeszcze dodałbym do tego podziw w niewieścich oczach gdy
> prowadzę auto z prędkością 230 km/h. :-)

Tylko tyle?

Qra

198. Data: 2009-12-29 21:25:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2009 22:19:06 +0100, Jadrys napisał(a):

> No tak jest , i jeszcze dodałbym do tego podziw w niewieścich oczach
> gdy prowadzę auto z prędkością 230 km/h. :-)

No nie, w moich jest wtedy tylko strach, więc MŚK nie jeździ za szybko :-)
--

Ikselka.

199. Data: 2009-12-29 21:26:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jadrys pisze:

> No tak jest , i jeszcze dodałbym do tego podziw w niewieścich oczach
> gdy prowadzę auto z prędkością 230 km/h. :-)

To nie podziw, to strach.
No, empatią to się tu nie wykazałeś. :/

Ewa

200. Data: 2009-12-29 21:30:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał

> 1. Chwalenie się kurwa, że kiedyś gdzieś się przedstawiłeś jest
> wyjątkowo głupkowate, ponieważ teraz jesteś anonimem i zarzucasz to
> innym. Poza tym większość przedmiotów, które z satysfakcją używasz na
> codzień jest chińskie, wiec dyskredytowanie jakiegoś serwera na
> podstawie tego, że jest chiński jest idiotyczne. Ty korzystasz z
> serwera, z którego musisz, a ja z którego chce i to jest cała różnica.

Chyba trochę źle rozumiesz "wolność", kociaku. Ale skoro kręcą Cię zabawy
rodem z APD, no to już tylko o Tobie świadczy.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Magdulińskiej
INTERFERENCJE...