Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...

221. Data: 2009-12-29 23:12:09

Temat: Re: Na chamstwo trza być przygotowanym, nie znacie dnia ani godziny...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:11:03 +0100, tren R napisał(a):

> no ale ja się spytałem w czyjej opinii :)

W mojej.

--

Ikselka.

222. Data: 2009-12-29 23:12:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim sensie prawdziwe? Przecież to czysta manipulacja.
> Oczywiście, kiedy mówi się o damskim bokserze tutaj, to może każdy wie, że
> tak michał jest nazywany przez niektórych (głównie XL), ale to nie znaczy,
> że u każdego to michała charakteryzuje. A tak napisałeś.
>
> Ewa

Ewo- proszę o czytanie ze zrozumieniem. Napisałem: "wielu". Ty skąd wzięłaś
tego "każdego"?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

223. Data: 2009-12-29 23:14:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 23:50, Chiron pisze:

> [...]
> o wielu grupowiczach- i mogę to udowodnić- przynajmniej dla kilku
> grupowiczów to jest prawdziwe. Ewa jednak- zgodnie ze swoim "haczykiem i

e tam michałowi :)
po prostu uważnie cię czyta i pyta jak czegoś nie rozumie :))

nawiasem mówiąc - ja nie śledzę bardzo waszych wymian zdań z michałem,
mam swoje z nim wymiany już za sobą, dlatego też raczej patrzę na ciebie
niż na niego. i tez się czepiłem. ale nie z odsieczą.

michał może potwierdzić, no odsiecz to bym mu nie poszedł.
no chyba, żeby z zięciem o wspólną sprawę walczyli :)

224. Data: 2009-12-29 23:15:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:12:40 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ewo- proszę o czytanie ze zrozumieniem. Napisałem: "wielu". Ty skąd wzięłaś
> tego "każdego"?

Tu Ewa jak zwykle nadinterpretuje.

Czasem niedointerpretuje.
Jak wygodnie.
--

Ikselka.

225. Data: 2009-12-29 23:17:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tu Ewa jak zwykle nadinterpretuje.
>
> Czasem niedointerpretuje.
> Jak wygodnie.

widać takie małe kuku na móniu :-))

226. Data: 2009-12-29 23:18:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-29 23:57, tren R pisze:

> i o tym, że nie zwichnąłem sobie życia tak jak ty,
> pozdrowienia dla komornika ;-)

toż to jednak zwykły pimpek jest.

227. Data: 2009-12-29 23:19:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 00:12, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ewo- proszę o czytanie ze zrozumieniem. Napisałem: "wielu". Ty skąd
> wzięłaś tego "każdego"?

i sądzisz, że to jest tutaj istotą zagadnienia?

228. Data: 2009-12-29 23:21:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Ewo- proszę o czytanie ze zrozumieniem. Napisałem: "wielu". Ty skąd
> wzięłaś tego "każdego"?

W takim razie tfu tfu. Ilu jest tych wielu oprócz Ciebie i XL. Tylko
uczciwie. :)

Ewa

229. Data: 2009-12-29 23:23:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:17:28 +0100, tren R napisał(a):

> widać takie małe kuku na móniu :-))

Właściwie to jest całkiem normalne.
--

Ikselka.

230. Data: 2009-12-29 23:23:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nawiasem mówiąc - ja nie śledzę bardzo waszych wymian zdań z michałem,

I żeby była jasność - ja też specjalnie tych akurat wymian nie śledzę,
bo za dużo bym miała do śledzenia. Ot, czasem w coś wdepnę.

Ewa

Magdulińskiej
INTERFERENCJE...
DLA SYLI.....