Na co Allertec

1. Data: 2004-07-12 21:11:00

Temat: Na co Allertec
Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy allertec dziala rowniez na uczulenia spowodowane czynnikami chemicznymi?
np. proszek do prania? mydlo?

2. Data: 2004-07-12 22:00:20

Temat: Re: Na co Allertec
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia napisał:
> czy allertec dziala rowniez na uczulenia spowodowane czynnikami chemicznymi?
> np. proszek do prania? mydlo?

jak dla mnie to Alertec w ogole nie dziala, tak jakbym bral placebo...

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-07-13 07:47:28

Od: "Lugoshi" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
<ciach>

http://www.mediweb.pl/drugs/wyswietl_brand.php?id=55
5

tu jest ulotka allertecu czyli cetyryzyny

> jak dla mnie to Alertec w ogole nie dziala, tak jakbym bral placebo...

JA biore zyrtec i skutkuje tylko w okresie przed i po max nasileniu pylenia
, (w okresie max. tylko lagodzi objawy)
Natomiast skuteczne dzialania gwarantuje Trojca:

-zyrtec (ogolnie)
-butherin (nos)
-polcrom (oczy)

a w przypadkach naglych aplikuje 2x tabletke wapna i po klopocie

lugoshi

4. Data: 2004-07-13 13:29:19

Od: uzi4u_spymac <uzi4u@catch_spymac.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>-butherin (nos)
>-polcrom (oczy)
>a w przypadkach naglych aplikuje 2x tabletke wapna i po klopocie

Uczulony jestem na kurz i sierść kota ;) Próbowałem już róznych
dziwactw zarówno droższych jak i tańszych a okazało się ze zupełnie
pomaga mi Amertil czyli pierdółka do kupienia bez recepty za 11 pln ;)
Do tego wspomniane wapno i nie ma bata.

pozdr.

pytanie o specjalistę :(
dot. wedzidelko