Na co mógł umrzeć?

1. Data: 2006-06-22 10:16:21

Temat: Na co mógł umrzeć?
Od: Ludwik <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam takie pytanie, mój kolega lat 25, sportowa sylwetka, nigdy nie
palił, raz za czas piwo, mocniejsze trunki raczej nie podczas procesji
na Boże Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano. Na
co mógł umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została wykryta i
zaatakowała?

2. Data: 2006-06-22 10:25:15

Temat: Re: Na co mógł umrzeć?
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ludwik <l...@w...pl> pisze:
> [...]
> na Boże Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano.
> Na co mógł umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została

Zawał?

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

3. Data: 2006-06-22 10:32:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Ludwik pisze 22-06-2006 12:16:
> [...]
> na Boże Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano. Na
> co mógł umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została wykryta i

Tętniak na przykład.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2006-06-22 10:35:02

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie, mój kolega lat 25, sportowa sylwetka nigdy nie palił,
> raz za czas piwo, mocniejsze trunki raczej nie podczas procesji

moze mial ta sylwetke dzieki steryda, no a jak one wplywaja na
serce to wiadomo,

moze tez byl to udar mozgu lub wylew do mozgu

Tomek

5. Data: 2006-06-22 10:46:42

Od: Ludwik <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Kalbarczyk napisał(a):

> Zawał?

Przy tak młodym wieku? Cholera, chyba musze odwiedzić lekarza i się
przebadać, jak już z mojej półki biorą.. Jestem załamany. Zaledwie dwa
tygodnie temu pochowaliśmy drugiego mojego kolegę (23l.), on się
zaczadził w mieszkaniu.

6. Data: 2006-06-22 10:57:04

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludwik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano. Na co mógł
> umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została wykryta i

Moze zator płuc...? A moze mial jakas niewykryta wade serca?

7. Data: 2006-06-22 11:07:13

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zator płuc...? A moze mial jakas niewykryta wade serca?

Dr. G na discovery wczoraj takiego rozcinala( sekcja) wlasnie wada serca.
Ale po co spekulowac, zrobia mu sekcje i tyle.

8. Data: 2006-06-22 11:26:55

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ludwik <l...@w...pl> pisze:
> [...]
> przebadać, jak już z mojej półki biorą.. Jestem załamany. Zaledwie dwa
> tygodnie temu pochowaliśmy drugiego mojego kolegę (23l.), on się

Może potrzebują młodych, a może młodzi nie nadążają...

Nie wiem, ale jak jeszcze w liceum poczułem się źle,
to pielęgniarka opowiadała, jak niedawno jej syna kolega,
mający chyba 18 lat, wyszedł na balkon na jakiejś
imprezie i zemdlał. Zawał, a za chwilę już nie żył...

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

9. Data: 2006-06-22 11:33:23

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano. Na co mógł
> umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została wykryta i

To Boze Cialo to chyba jakis czas temu bylo, do tej pory nie zrobiono zadnej
diagnostyki w szpitalu?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

10. Data: 2006-06-22 11:57:10

Temat: Odp: Na co mógł umrzeć?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ludwik <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e7dqnp$dv8$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> na Boże Ciało zemdlał i nie odzyskawszy przytomności zmarł dziś rano. Na
> co mógł umrzeć tak młody człowiek? Jakaś choroba nie została wykryta i

Witam;

To może być tylko lub aż tylko wróżenie z fusów. Trzeba było zgodzić
się na sekcję zwłok.

J.

ciaza a bialko w moczu
zbyt wczesne dojrzewanie