Na co mógł umrzeć?

21. Data: 2006-06-22 19:52:45

Temat: Re: Na co mógł umrzeć?
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dziwne, ale nie zawsze robia. jak rodzina kolezanki sie nie zgodzila,
> to nie zrobili.

Jesli nie bylo potrzeby to nie robili, co w tym dziwnego. Sekcje moga zrobic
na prosbe rodziny (jesli nie jest konieczne), ale tez nie musza. I w druga
strone, moze chca zrobic dla dobra nauki (ale nie ma potrzeby) i wtedy sie
rodzina nie zgadza wiec to szanuja. Ale jesli trzeba zrobic to wtedy nie
musza sie nikogo pytac. Pozniej to juz moga miec tylko problemu z
prokuratorem, wiec odstapienie byloby debilizmem. Bo zwloki to nie wlasnosc
rodziny!

--
Pozdrawiam Norbert :-)

22. Data: 2006-06-22 20:04:40

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

tomm <t...@p...gazeta.pl> pisze:
> a czy czasem nie okazalo sie potem, ze winne byly sterydy+koks+alkohol
> czyli glupta

Nie wiem, ale chyba zawał nie jest
czymś niezwykłym, nawet w tak młodym wieku...

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

23. Data: 2006-06-22 21:13:58

Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Przyczyn moze byc wiele, znane sa przypadki smierci spowodowane przedostaniem
sie zwyklej opryszczki ( herpes simplex ) przez bariere krwi do mozgu,,,,,.
pacjent traci przytomnosc bo wirus atakuje mozg. Przy szybkiej diagnozie jaka
raczej nigdy nie zapada mozna podac silne leki i ozdrowic biednego. Jest znany
przypadek w Angli, po obudzeniu sie ze spiaczki znany dyrygent stracil pamiec
ale zyje lecz pamiec jego zapamietuje tylko do 10minut. Napisal nawet ksiazke o
swojej chorobie. Wirusy, bakterie, ogolnie pasozyty czychaja na kazdego z
nas,,,.

Tomas

24. Data: 2006-06-22 22:44:39

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 22-06-2006 21:36:

> czesto slysze, ze to przyczyna naglej smierci. ja sie wykrywa tetniaka? tk?

Angiografia może? Rezonans? Jeżeli TK, to z kontrastem chyba. Nie moja
branża, tylko zgaduję.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

25. Data: 2006-06-23 07:49:12

Od: Ludwik <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):

> Angiografia może? Rezonans? Jeżeli TK, to z kontrastem chyba. Nie moja
> branża, tylko zgaduję.

A RTG czaszki może wykryć tętniaka?

26. Data: 2006-06-23 08:08:06

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

zakladam ze wiesz iz sekcja taka jest obligatoryjna jesli pacjent zmarl w
szpitalu w ciagu mniej niz 24 h od przyjecia
jesli ow "termin" minal a rodzina nie zyczy sobie sekcji, szpital
najczesciej odstepuje od procedury
jest to nagminne choc czasem sekcja naprawde by sie przydala aby
ewentualenie ukierunkowac poszukiwania problemow bedacych przyczyna zgonu, u
zyjacych czlonkow familiii

--
Dominik

27. Data: 2006-06-23 08:31:14

Od: "sebo" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posocznica to ogolna nazwa, znaczy to samo co sepsa,
> a reszte to juz sobie poszukaj

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wstrz%C4%85s_septyczny

pzdr,
sebo

28. Data: 2006-06-23 14:25:09

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-06-2006 o 13:07:13 Platnik <a...@k...fajne.som> napisał:

> Dr. G na discovery wczoraj takiego rozcinala( sekcja) wlasnie wada serca.
> Ale po co spekulowac, zrobia mu sekcje i tyle.

A ta wada serca nie była wywołana nadwagą?

- Monika

29. Data: 2006-06-23 19:43:41

Od: "wolny" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Z waszych postow najbardziej bylbym za niewykryta wada serca i
ewentualnych zaburzeniach przewodzenia badz rytmu z nia zwiazanych,
mniej prawdopodobne ale mozliwe wydaje sie pekniecie tetniaka
Takie rzeczy jak sepsa czy zator nie przebiegaja raczej az tak
gwaltownie i bezobjawowo

30. Data: 2006-06-23 21:00:11

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Ludwik pisze 23-06-2006 09:49:

> A RTG czaszki może wykryć tętniaka?

Jeżeli, to też z kontrastem w naczyniach.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

ciaza a bialko w moczu