Na dobranoc.

91. Data: 2012-11-14 19:14:22

Temat: Re: Na dobranoc.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 listopada 2012 15:04:17 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Nawet kawału nie potrafisz odtworzyć:
>
> "Czym się różni ptaszek? - Ma jedną nóżkę bardziej."

i oto chodzi, i oto chodzi - łaskawco.

92. Data: 2012-11-14 19:33:24

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 15:03, Ikselka pisze:

> [...]
Presleyu

> Nawet kawału nie potrafisz odtworzyć:
> "Czym się różni ptaszek? - Ma jedną nóżkę bardziej."

Ty też. Wróbelek.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

93. Data: 2012-11-14 23:05:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:14:22 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> i oto chodzi, i oto chodzi - łaskawco.

Prosze bardzo. No to już wiesz.
(by XL)

94. Data: 2012-11-14 23:10:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2012 20:33:24 +0100, Aicha napisał(a):

Presleyu

> Ty też. Wróbelek.

Ja znam "ptaszek".
(by XL)

95. Data: 2012-11-14 23:29:56

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Presleyu

> Ja znam "ptaszek".

tak - wróbelek jakis taki mikry
a dorodny ptaszek jak 2 i 4 :))))

96. Data: 2012-11-14 23:53:41

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 00:29, kali pisze:

Presleyu

> tak - wróbelek jakis taki mikry
> a dorodny ptaszek jak 2 i 4 :))))

Nie 4 tylko 5. Nie aktualizujesz.
:D

97. Data: 2012-11-15 00:09:52

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie 4 tylko 5. Nie aktualizujesz.
> :D

aha - muszę się podciągnąć/wyciągnąć :)))

pozdr.

98. Data: 2012-11-15 00:12:39

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 01:09, kali pisze:

> aha - muszę się podciągnąć/wyciągnąć :)))

Tylko sobie czegoś nie naciągnij ;)

99. Data: 2012-11-15 00:15:57

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko sobie czegoś nie naciągnij ;)

:)))

pozdr.

100. Data: 2012-11-15 06:01:15

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 listopada 2012 00:07:10 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Prosze bardzo. No to już wiesz.

czuje sie oswiecony, zwlaszcza ze:
"Stołeczne przedsiębiorstwo oczyszczania miasta zostało zaskoczone pierwszym
śniegiem. Zaskoczenie było tym większe, że pierwszy śnieg spadł w tym roku po raz
drugi"

Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią