Na dobranoc.

31. Data: 2012-11-13 17:26:13

Temat: Re: Na dobranoc.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
news:50a276f7$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
elated

> kto meczy? ;P

taszm

> coż w takim wydelikaconym wcieleniu
> to całkiem możliwe ;>

Nie wiem jakim, pisal, ze to miszcz kinematografjii jes.

32. Data: 2012-11-13 17:30:39

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 18:18, Ghost pisze:

> Nie mam 20 lat, wiec nie mam jakiejs takiej oh, ah, sa ladne i
> ladniejsze. Jak podasz np. 10 nazwisk to je uszereguje :-D

za trudne, jest ich miliony :(
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

33. Data: 2012-11-13 17:33:20

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 18:26, Ghost pisze:

> Nie wiem jakim, pisal, ze to miszcz kinematografjii jes.

jaki miszczu taki wielbiciel

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

34. Data: 2012-11-13 17:35:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za trudne, jest ich miliony :(

No widzisz.

35. Data: 2012-11-13 18:25:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> z twarzy taka.. wypuciana marmolada
>
> to jast najprzystojniejszy mężczyna
> na ziemi. nie ma przystojniejszego
> i chyba długo sie nie urodzi
>
> http://thefilmstage.com/wp-content/uploads/2011/10/g
erard-butler.jpg
> http://cdn2.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/14842
0/gerard_butler_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

> im starszy tym przystojniejszy, czas
> działa na niego jak na wino
>
> inaczej mówiąc kaszalot

No co Ty, Iska- źle mu z gałek patrzy:-)

--

Chiron

36. Data: 2012-11-13 18:29:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

elated

> bramka A obłakanooki bramka B grzecznościowiec złożony
> bramka C iksiareasuma przytaknie z takim czyms na końcu 33333-)

I tak siedzicie tu, dwie sieroty- i przypinacie innym swoje wady. Wnosicie
na grupę spory ładunek idiotyzmów wszelkiej maści razem z Ghostem.
Uważajcie, żeby ten ładunek nie eksplodował- bo będzie to cośw rodzaju
granatu w szambie

--

Chiron

37. Data: 2012-11-13 18:35:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> na grupę spory ładunek idiotyzmów wszelkiej maści razem z Ghostem.
> Uważajcie, żeby ten ładunek nie eksplodował- bo będzie to cośw rodzaju

Obiecujesz chiron, ze tym razem dasz rade sie powstrzymac i nie uzyjesz?

38. Data: 2012-11-13 18:51:47

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 17:25:17 UTC+1 użytkownik ISKA napisał:

> [...]
erard-butler.jpg

> http://cdn2.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/14842
0/gerard_butler_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

Presley roztyl sie bardzo i zniszyly go narkotyki. rzeczywiscie pod koniec kariery
wygladal przerazajaco: gruby, z nabrzmiala twarza, stawy kolanowe nie wytrzymywaly
ciezaru ciala musial w trakcie wystepow podpierac sie o inne osoby i czesto padal na
kolana bo nie mogl ustac. budowa jego ciala charakteryzowala sie niezwykle drobnym
kosccem, ktory nie mogl utrzymac niemal 150kg zywej wagi.

ze twarz ma jakas tam...? Presley byl kreolem, to jak mial wygladac? jak eskimos. i
jekie to ma znaczenie dla wartosci artystycznych jakie wnoasil do swiatowego
dziedzictwa kulturowego? warto wiedziec ze do czaswo kiedy Presley zrewolucjonizowal
estetyke muzyczna w usa i pozniej na swiecie, to muza byla taka dziama, dziama... co
miedzy operetka a wodewilem. on pierwszy wykonywal swoje utwory jak murzyn. co
szalenie wkurzalo amerykanski estabishment w rasistowskiej i ortodoksyjnie religijnej
ameryce lat 50-tych ubieglego wieku.

tu mlody E.Presley:
Elvis Presley Jailhouse Rock 1957 colour
http://www.youtube.com/watch?v=tpzV_0l5ILI&feature=r
elated

Elvis Presley Medley 1968
http://www.youtube.com/watch?v=j6JWdSFGxoE&feature=r
elated

39. Data: 2012-11-13 19:05:46

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 19:35, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Obiecujesz chiron, ze tym razem dasz rade sie powstrzymac i nie uzyjesz?

bramka A na razie oscylując ale jakby odfajkowana
a przynajmniej sie przymierza by
wkrótce jak tylko cała uwaga skupi sie
na niej, odegrać rolę ofujary losu

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

40. Data: 2012-11-13 19:09:11

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 19:51, k...@g...pl pisze:

> [...]
szalenie wkurzalo amerykanski estabishment w rasistowskiej i ortodoksyjnie religijnej

a kreol...
nie słuchałam tych utworów
bo nie trawie elvisa
ale wdzięczna jestem za przedstawienie
mi tej pani
dziękuję :)
https://www.youtube.com/watch?v=-X8US_i4Teo&feature=
plcp

kocham ta piosenkę a jej głos
jest jak brzytwa :)

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią