Na dobranoc.

71. Data: 2012-11-13 22:40:12

Temat: Re: Na dobranoc.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b3zhspbvh3up.npe4lkdten11.dlg@40tude.net...
> [...]
erard-butler.jpg

> Miauuuu!!!

> Otwórz drugie oko.

To nie to filter, a tej pandory otworzyc nie moge.

72. Data: 2012-11-13 22:43:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 23:40:12 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

erard-butler.jpg

> To nie to filter, a tej pandory otworzyc nie moge.

Twoja stratatata.

M.

73. Data: 2012-11-13 22:43:11

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 23:30, Fragile pisze:

> IMO z wiekiem mężczyźni stają się bardziej interesujacy,
> a przez to i bardziej pociągający dla kobiet, ponieważ mają więcej
> do 'zaoferowania' - inteligencję, dojrzałość, doświadczenie,
> odpowiedzialność itd., i wiecej do powiedzenia :)

i takie mądre i spokojne spojrzenie :) uwielbiam
no wiesz taka mądrośc w oczach

> Eee tam, coś Ty. Nie wszystkim kobietom ubywa.
> Niektórym przybywa ;)

mnie tam tego lata ubyło troszke
z 2 kg
> Urody, oczywiście :)

uroda? nie znam, z jakiego osiedla?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

74. Data: 2012-11-13 22:45:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja stratatata.

<foh>

75. Data: 2012-11-13 22:45:42

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 23:28:05 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:24:19 -0800 (PST), k...@g...pl napisaďż˝(a):

kariery wygladal przerazajaco: gruby, z nabrzmiala twarza, stawy kolanowe nie
wytrzymywaly ciezaru ciala musial w trakcie wystepow podpierac sie o inne osoby i
czesto padal na kolana bo nie mogl ustac. budowa jego ciala charakteryzowala sie
niezwykle drobnym kosccem, ktory nie mogl utrzymac niemal 150kg zywej wagi.

> Bo co?
>
> Nie, nie widzia�am.
>
> A bez tego ani rusz coďż˝ wiedzieďż˝ o Presleju?

jak nie widzialas ostatniego Bonda to "kobieto co ty mozesz wiedziec"... o Presleyu

76. Data: 2012-11-13 22:49:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:45:42 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
>
> jak nie widzialas ostatniego Bonda to "kobieto co ty mozesz wiedziec"... o Presleyu

Coś mi sie wydaje, że film pomylił Ci się z życiem.
(by XL)

77. Data: 2012-11-13 22:53:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:34:14 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> "...znalem twoja matke to piekna obszerna kobieta..."
>
> Moryc Welth

"... pan masz głowę, pan mi się podobasz..."

Moryc

M.

78. Data: 2012-11-14 01:49:25

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 20:27, Ikselka pisze:

> [...]
elated

> Chyba zeby koszmary mieć od widoku Chylińskiej.

Jak zwykle mieszasz formę z treścią.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

79. Data: 2012-11-14 06:07:12

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 23:50:30 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

Presleyu

> Co� mi sie wydaje, �e film pomyli� Ci si� z �yciem.

to jest zagadnienie typu: ile wrobelek ma nozek? dwie, ale glownie lewa.

80. Data: 2012-11-14 08:31:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> i takie mądre i spokojne spojrzenie :) uwielbiam
> no wiesz taka mądrośc w oczach

Lepiej napisz, ile razy na tych "mądrych oczach" sparzyłaś sobie conieco

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią