,,Na początku był głód''

11. Data: 2005-08-07 12:57:27

Temat: Re: ,,Na początku był głód''
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
dd4ft6$pbt$...@i...gazeta.pl...

> Chryste, uwazaj! Ona jest z sekty << Optymalnej >> !

a w czym jest lepsza sekta extrema-wege? (dla niewiedzacych, to super-sekta
Are)

Jurek

12. Data: 2005-08-07 13:17:39

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> a w czym jest lepsza sekta extrema-wege? (dla niewiedzacych, to super-sekta
> Are)

Setny raz, baranie jeden:

nie uwazam, zeby diedta wege byla zdrowsza od tradycyjnej.

13. Data: 2005-08-07 15:34:30

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Setny raz, baranie jeden:
>
> nie uwazam, zeby diedta wege byla zdrowsza od tradycyjnej.

Tradycyjnej czyli mięsnej?
No to ja uważam :)))
Sama się na sobie przekonałam. I ujz. Ale dyskutować nie będę, bo i tak tu
nikogo nie przekonam :)
Pozdrawiam, Agata

14. Data: 2005-08-07 19:02:44

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
dd51lo$k8l$...@i...gazeta.pl...

> Setny raz, baranie jeden:

jezeli to ulatwia Ci patrzenie w lustro, to niech tak bedzie :)))

> nie uwazam, zeby diedta wege byla zdrowsza od tradycyjnej.

czyli jestes na tyle "ograniczony" ze dzialasz(odzywiasz sie) ze szkoda dla
wlasnego organizmu !?

Jurek

15. Data: 2005-08-07 19:16:36

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> jezeli to ulatwia Ci patrzenie w lustro, to niech tak bedzie :)))

Poziom tej wypowiedzi jest niewiele wyzszy niz tworczosc ŁoptyKrysi.

> czyli jestes na tyle "ograniczony" ze dzialasz(odzywiasz sie) ze szkoda dla
> wlasnego organizmu !?

Wiedze ze nie czytales jeszcze moich "deklaracji".

Dieta wege moze u przecietnego czlowieka spowodowac niedobory wit B12
itd., a plus jest taki, ze nie je sie niezdrowego za bardzo miesa, nie
krzywdzi zwierzat itd. Sam wegetarianizm nic nie wyleczy, bo
choroby sa od zanieczyszczenia organizmu, stresu, niedoborow, krzywego
kregoslupa.

OVER AND OUT

16. Data: 2005-08-07 20:43:31

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OVER AND OUT

A szkoda, bo coś chciałam powiedzieć :)))
Pozdrawiam, Agata

17. Data: 2005-08-07 20:57:53

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):

> A szkoda, bo coś chciałam powiedzieć :)))

Ale to bylo tylko do opty.intelektualisty Jurka.

18. Data: 2005-08-08 06:24:44

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
dd5mmp$5n$...@i...gazeta.pl...

> Wiedze ze nie czytales jeszcze moich "deklaracji".

nie uzywam KF-u wiec czytam :(((((

> Dieta wege moze u przecietnego czlowieka spowodowac niedobory wit B12
> itd.,

a wiec ta "dieta " jest do .....bani :)

>a plus jest taki, ze nie je sie niezdrowego za bardzo miesa,

co to znaczy "niezdrowego za bardzo"?

> nie
> krzywdzi zwierzat itd.

a krzywdzenie roslin juz Ci nie przeszkadza?!

>Sam wegetarianizm nic nie wyleczy,

ale zaszkodzic moze (patrz wyzej twoja wypowiedz)

>bo
> choroby sa od zanieczyszczenia organizmu,

a skad to zanieczyszczenie sie bierze?

> stresu,

ciekawe dlaczego jedni dobrze znosza stres , innych najmniejszy problem
doprowadza do zalamania?

>niedoborow, krzywego
> kregoslupa.

a nie wpadles na to ze jedno i drugie jest ze soba powiazane?

> OVER AND OUT

opuszczasz ta grupe!?

Jurek

19. Data: 2005-08-09 17:16:01

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale same bimbru nie pędzą :)))
> Pozdrawiam, Agata

Bo rączek nie mają i rozumku nie staje :)

Thermal Pro
MM dla zapracowanych :-)
profesjonaliści
uzaleznilem swoje cialo od biegania;(