Na upał...

11. Data: 2006-06-28 16:37:31

Temat: Re: Na upa?...
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** yuras wrote:

> Ja tam wole dobrze schlodzona zubrowke z sokiem jablkowym

To spróbuj z gruszkowym, on ice... :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

12. Data: 2006-06-28 16:58:52

Temat: Re: Na upa3...
Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> To spróbuj z gruszkowym, on ice... :)
No tego nie probowalem , zawsze na sok gruszkowy jakos dziko patrzalem .W
nastepnym tygodniu zdam relacje ,dzieki
Pozd
juras

13. Data: 2006-06-28 17:02:55

Temat: Re: Na upał...
Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, dlaczego turówkę bierzesz za żubrówkę?

Smutny sie robisz, jakis czepialski, napisz ze to ma nazwe Hierochloe
odorata i uszanuje wiedze, ale tak, aby sie czepic ,wazne zeby sponiewieralo
mowi moj znajomy menel z lasku ,nawet poczestowal mnie napojem budowlanca
jak bylem na spacerze z sunia , mam wejscia widze, lubia mnie -:)) ludzie
juras

14. Data: 2006-06-28 17:22:25

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yuras" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ja tam wole dobrze schlodzona zubrowke z sokiem jablkowym ,trafilem
> wlasnie

***
Co wy...wodka na upal...i co wlasciwie w niej fajnego...
Nie wystarczy pol litra adwokata na rok do lodow...
No...dobre winko to insza inszosc...

15. Data: 2006-06-28 18:04:19

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" napisał:

> To spróbuj z gruszkowym, on ice... :)

Sprofanowałam kiedyś kompotem zamiast soku. I odrobiną cynamonu.
Boskie!

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - Aktualizacja:
http://glinki.com/?l=5zj8cu

16. Data: 2006-06-28 18:26:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@o...eu> wrote in message

> [...]
> sponiewieralo mowi moj znajomy menel z lasku ,nawet poczestowal mnie
> napojem budowlanca jak bylem na spacerze z sunia , mam wejscia widze,

To był żart...

17. Data: 2006-06-28 18:44:39

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>,nawet poczestowal mnie
>
> To był żart...
Spoko ,przyjedz ,pojdziemy do lasku na laweczke i bedziem turoweczke
smakowac -:)))
Pozd
juras

18. Data: 2006-06-28 19:37:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@o...eu> wrote in message

> Spoko ,przyjedz ,pojdziemy do lasku na laweczke i bedziem turoweczke
> smakowac -:)))
> Pozd
> juras

Dzięki za zaproszenie! Sam zostałem w domu, a roboty moc... :-P))

19. Data: 2006-06-29 00:57:40

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jun 2006 13:29:50 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

>"weni" <o...@w...pl> wrote in message

>A jaki wspaniały jest arbuz kiszony...

E tam... Melon!...

--
Darek

20. Data: 2006-06-29 00:57:40

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jun 2006 14:15:17 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

>Na Ukrainie go robią, zakąska do wódek ale nie tylko.

No wez - arbuz zakaska??? Z arbuza to sie duza strzykawka robi antalek
na gorzale do uzycia tam gdzie nie wolno!

Albo nastrzykuje sie arbuza spirytusem, po paru godzinach wycina
dziure przy ogonku i dlugim norzem rozbeltuje zawartosc uzyskujac
arbuzowke albo po nastrzyknieciu i odczekaniu po prostu sie go kroi
jak zwyklego arbuza i zjada - zadnych podejrzen nie wzbudza, mozna
siedziec na lawce przed siedziba Strasznikow Wiejskich byle pestki w
paierek wypluwac - zadna "ustawa o wychowaniu w trzezwosci" niegrozna!

--
Darek

truskawka - jak to zrobic???
Obieranie fasolki szparagowej