Naciagniecie uszu...ile kosztuje ??

1. Data: 2004-11-07 16:15:08

Temat: Naciagniecie uszu...ile kosztuje ??
Od: "szuwar" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proste pytanie, ile moze kosztowac naciagniecie uszu ?? Bo juz mnie
denerwuja takie odstajace :)

Pozdrawiam
Szuwar

2. Data: 2004-11-07 21:32:56

Temat: Re: Naciagniecie uszu...ile kosztuje ??
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"szuwar" <s...@e...pl> wrote in message news:cmlhn9$nnd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Proste pytanie, ile moze kosztowac naciagniecie uszu ??
> Bo juz mnie denerwuja takie odstajace :)

Odpyskuj parę razy do nauczyciela w szkole
a naciągnie Ci uszy za darmo ;-)

3. Data: 2004-11-07 21:56:26

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> "szuwar" <s...@e...pl> wrote in message
>
> Odpyskuj parę razy do nauczyciela w szkole
> a naciągnie Ci uszy za darmo ;-)

Śmieszne, ale może wczujesz się w sytuację biednego człowieka, który ma
problem z uszami. Czy tolerancja to aż tak dużo? Jedni boją się że mają za
małe członki (których de facto nie widać na pierwszy rzut oka, a poza tym na
pewno są ok. ) a co ma powiedzieć, ktoś, kogo "przypadłość" widzą wszyscy?
HĘ?

4. Data: 2004-11-07 23:43:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nieudacznik ;)" <c...@d...com> wrote in message
> [...]
> pewno są ok. ) a co ma powiedzieć, ktoś, kogo "przypadłość" widzą wszyscy?

Taka przypadłość nieźle ćwiczy charakter. Uczy, że nikt nie jest
z nas idealny i nie ma się czym przejmować. Gdyby na świecie były
tylko takie problemy to świat byłby wspaniały! Ludzie mają naprawdę
poważniejsze problemy w życiu niż odstające uszy - radziłbym wziąć
się za coś sensownego co odwróciłoby uwagę tego "biedaka" od uszu.

5. Data: 2004-11-08 10:45:33

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szuwar" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Proste pytanie, ile moze kosztowac naciagniecie uszu ?? Bo juz mnie
> denerwuja takie odstajace :)

Poszukaj w google. Zdaje sie, ze cos kolo 1000zl.

Pozdrawiam
Ann

6. Data: 2004-11-08 23:09:04

Od: d...@i...pl (traffic) szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj w google. Zdaje sie, ze cos kolo 1000zl.

moja siostra miala robiony taki zabieg (przyciecie a nie naciaganie)
naciaganie chyba ze chcesz miec bardziej odstajace :PP :)))
ale tak powaznie to zabieg kosztowal 1800 zl we wrocku w prywatnej
przychodni zajmujacej sie chirurgia plastyczna
spoko dobry efekt i szybko sie goi opatrunki scianeli po jakis 3
dniach tylko podobno niezle napier...la :(((
no ale czego sie nie robi zeby lepiej wygladac a zwlaszcza gdy sie
jest molda dziewczyna :))

Liceum Medyczne !!!!
Złamany obojczyk
Studia doktoranckie