Nacjonalizm? - Tak!

1. Data: 2017-06-01 10:14:52

Temat: Nacjonalizm? - Tak!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To obowiązek każdego człowieka i obywatela - zaraz po dobru rodziny:
http://sjp.pl/nacjonalizm

2. Data: 2017-06-01 10:24:17

Temat: Re: Nacjonalizm? - Tak!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> To obowiązek każdego człowieka i obywatela - zaraz po dobru rodziny:
> http://sjp.pl/nacjonalizm

Z komentarzy - ujęcie znacznie bardziej precyzyjne:
"Nacjonalizm (z łacińskiego natio - naród), ideologia i ruch polityczny, a
także postawa społeczno-polityczna podporządkowująca interesy innych
narodów celom własnego. Według tej ideologii wszelkie działania polityczne
podejmowane są w celu podniesienia siły własnego narodu, a także oceniane
przez pryzmat jego dobra i interesów."

3. Data: 2017-06-01 10:34:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 10:24, Ikselka pisze:

> [...]
> "Nacjonalizm (z łacińskiego natio - naród), ideologia i ruch polityczny, a
> także postawa społeczno-polityczna podporządkowująca interesy innych

Czyli podporządkowująca interesy innych ludzi celom własnego.
Czyli, gdyby to był obowiązek każdego człowieka, to by się dawno
wymordowali (co częściowo im się udało niestety, ale żeby to wiedzieć to
trzeba chodzić do szkoły)

W skrócie: ta ideologia dawno się skompromitowała.

> Według tej ideologii wszelkie działania polityczne
> podejmowane są w celu podniesienia siły własnego narodu, a także oceniane
> przez pryzmat jego dobra i interesów."

Według tej ideologi nacjonaliści mają ludzi w dupie, bo wydaje im się,
że ludzie to bydło i nadają się tylko do robienia interesów. A ci co się
nie nadają... to też można przeczytać w podręcznikach do historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-01 12:44:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ł Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> To obowiązek każdego człowieka i obywatela - zaraz po dobru rodziny:
> http://sjp.pl/nacjonalizm

Nacjonalizm został przez lewacką propagandę wtłoczony do jednej szufladki z
szowinizmem i faszyzmem - za komuny hasłem sztandarowym był komunistyczny
internacjonalizm, który ograniczał się p dziwo jedynie do miłości do Kraju
Rad i oczywiście wzajemnie.
Nacjonalizm był niepożądany i tępiony jako podważajacy istotę bytu
komunistycznej totalitarnej "wspólnoty". Interes własnego narodu został
wykluczony z dopuszczalnych w komunie wartości.
Skutkuje to negatywnie do dziś, jak widać także w wypowiedziach lewaków w
tej grupie.
Społeczeństwo lewackie ma w świadomości na stałe wdrukowaną doktrynę
internacjonalizmu komunistycznego - która dziś, w wydaniu lewackim, jest
używana przeciw najbardziej oczywistym i wartościowym ludzkim pobudkom
wynikajacym z patriotyzmu czyli przedkładania dobra własnego narodu i
obywateli własnego kraju nad interesy innych narodów, a nawet nad osobiste.
Patriotyzm i nacjonalizm są przez lewaków rugowane, bo lewacy chcieliby
ponownego zniewolenia narodów i powrotu do totalitarnego systemu
komunistycznego - skrzętnie skrywanego pod lakierowaną na niebiesko,
gwieździście i tęczowo przykrywką z napisem "Unia Europejska".

Tymczasem już teraz kształtuje się folwark zwierzęcy - Europa dwóch
prędkości. Lepsi i gorsi niedługo zajmą wyznaczone przez lewaków role.
Jeśli, oczywiście, nie obudzi się w nas NACJONALIZM.

5. Data: 2017-06-01 15:04:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 12:44, Ikselka pisze:

> Nacjonalizm został przez (...) wtłoczony do jednej szufladki z
> szowinizmem i faszyzmem

I słusznie, bo to zgodne z faktami historycznymi.

(ciach reszta bełkotu, pewnie to był wyciąg z propagandowego prania
mózgu na pogadance organizacyjnej organizacji, do której przyłączyła się
ikselka)

> lewacy chcieliby
> ponownego zniewolenia narodów i powrotu do totalitarnego systemu

Gdy coś takiego pisze faszystka, to nawet nie jest zabawne.

> Tymczasem już teraz kształtuje się folwark zwierzęcy - Europa dwóch
> prędkości. Lepsi i gorsi niedługo zajmą wyznaczone przez lewaków role.

Bredzisz.
To przez faszystów i fanatyków religijnych.

> Jeśli, oczywiście, nie obudzi się w nas NACJONALIZM

U garstki oszołomów nigdy nie zasnął.
Faszyści znowu chcą dzielić ludzi na lepszych i gorszych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-01 23:40:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 10:24:52 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> podejmowane są w celu podniesienia siły własnego narodu, a także oceniane

Użyte tu sformułowanie " podporządkowująca interesy innych narodów celom własnego"
jest co najmniej dyskusyjne, a dla mnie osobiście nie do przyjęcia.

Czy nie uważasz, ze bardziej sprawiedliwe byłoby przyjecie takiej definicji:

Nacjonalizm - postawa społeczno-polityczna uznająca naród za najwyższe dobro
w sferze polityki. Głosi solidarność wszystkich grup i klas społecznych danego
narodu.
Nacjonalizm uważa interes własnego narodu za nadrzędny wobec interesu jednostki,
grup społecznych, czy społeczności regionalnych. Uznaje naród za najwyższego suwerena
państwa, a państwo narodowe za najwłaściwszą formę organizacji
społeczności złączonej wspólnotą pochodzenia, języka, historii i kultury.
Nacjonalizm przedkłada interesy własnego narodu nad interesami innych narodów,
jednakże nie przejawia wrogości do mniejszości narodowych czy innych narodów.

pozdrawiam,
jacek

7. Data: 2017-06-01 23:47:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2017-06-02 08:32:07

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Folksdojczka, od zawsze pisałem że takie jak ty były na obozach koncentracyjnych, bo
to były prymityme babska, bez sumienia, prostaczki, fanatycznie oddane partii i
mordowały niewinnych ludzi. Poczytacie o obozowych oprawcach na obozach
koncentacyjnych kobiecych, profil faszystowskiej gestapówy, to są własnie Ikselki.

9. Data: 2017-06-02 08:41:25

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piosenka o Ikselce i inaczej nie skończy kurewka faszystowska

https://m.youtube.com/watch?v=ari0gxUr4Ng

10. Data: 2017-06-02 10:10:59

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednakże nie przejawia wrogości do mniejszości narodowych czy innych narodów.

1° nie mylilbym nacjonalizmu z patriotyzmem,
2° co do jezyka to sprawa nie jest prosta, bo Szwajcaria(+Liechtenstein
- szwajcarskiego "niemieckiego" Niemcy nie rozumieja),
Bosnia-Serbia-Chorwacja, Niemcy-Austria-Luksemburg,
WBrytania-Irlandia-USA-Kanada-Australia, Belgia, Francja, Ameryka
Lacinska itd.
3° wiekszosc panstw to panstwa nie narodowe, a patriotyzm ma charakter
panstwowy (Francja, Szwajcaria, AmLacinska, USA, Kanada)
4° historie "sukcesow" nacjonalistow mozna czytac chodzac po cmentarzach.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Bo pomagać należy na miejscu!