Naczynia żeliwne , wieczne gary

1. Data: 2005-02-13 19:36:01

Temat: Naczynia żeliwne , wieczne gary
Od: "Agnes" <agnes1992wytni to@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pozwoliłam sobie poinformować szanowną grupę nowych aukcjach z
naczyniami żeliwnym , które uważam za bardzo dobre i godne polecenia
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=263673
Pozdrawiam Agnieszka
Przepraszam wszystkie niezainteresowane osoby , ale napisałam o tym na
grupie ponieważ otrzymałam kikanascie maili z zapytaniami .

1. Data: 2005-02-13 19:50:20

Temat: Re: Naczynia żeliwne , wieczne gary
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> [...]
> Przepraszam wszystkie niezainteresowane osoby , ale napisałam o tym na
> grupie ponieważ otrzymałam kikanascie maili z zapytaniami .

poszaleliscie z tymi naczyniami ???
ktorys link w przeciagu kilku dni :P
Mars

1. Data: 2005-02-13 20:10:41

Od: "Myszka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepraszam wszystkie niezainteresowane osoby , ale napisałam o tym na
> grupie ponieważ otrzymałam kikanascie maili z zapytaniami .

RAZ!

**Cytat z Regulaminu Allegro.pl**
ARTYKUŁ 14. USUNIĘCIE UŻYTKOWNKA
14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Użytkownika, który
łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności
zastrzeżenie sprzedaży poza aukcją, __spamming__, reklama konkurencyjnych
serwisów aukcyjnych oraz używanie słów powszechnie uznawanych za obelżywe.
*** Koniec cytatu***

I slowo "przepraszam" w niczym tu nie pomoze.

Pozdrawiam,
Myszka

1. Data: 2005-02-13 22:12:04

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Agnieszko proszę nie reklamować mnie na grupie , tym badziej że to juz
ostanie sztuki , naczynia sprzedają się jak świeże bułeczki i naprawde nie
potrzebuje kometarzy a tym bardziej zastraszania ze strony jakieś nerwowej
pani , której pani post tak strasznie przeszkadza.Mimo to ciesze się że jest
pani zadowolona , a pani wysiłki żeby każdy miał coś w domu porządnego jak
zwykle w Polsce nie zostają należycie docenione , ale w naszym kraju zwykle
tak bywa
Pozdrawiam JULIUSZ
ps ŻYCZE wszystkim wiecej tolerancji i usmiechu na codzień

1. Data: 2005-02-14 09:13:34

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen wrote:

> ps ŻYCZE wszystkim wiecej tolerancji i usmiechu na codzień

To nie kwestia tolerancji, tylko regulaminu Allegro oraz grup dyskusyjnych.
Jeśli każdy chciałby się zareklamować na grupie, to bylby tu śmietnik, a nie
grupa dyskusyjna.
Ania

1. Data: 2005-02-14 10:04:20

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 10:13:34 +0100, Waćpanna lub Waćpan *A.L.*, w
wiadomości news:<news:cupqas$9ap$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> To nie kwestia tolerancji, tylko regulaminu Allegro oraz grup dyskusyjnych.
> Jeśli każdy chciałby się zareklamować na grupie, to bylby tu śmietnik, a nie
> grupa dyskusyjna.

Tym bardziej, jeśli obie osoby, reklamująca i "reklamowana" piszą z tego
samego posting hosta, prawda?
Jak już to prosimy bez ściemy.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-14 10:10:45

Od: Duży Miś <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen wrote:
> [...]
> tak bywa
> Pozdrawiam JULIUSZ
> ps ŻYCZE wszystkim wiecej tolerancji i usmiechu na codzień

Na wstępie przepraszam za "nie na temat"
Nie znam się na informatyce czy sieciach komputerowych ale nurtuje mnie
pytanie dlaczego ?

Agnes
nightmen

Macie jedną neostradę czy to rozdwojenie jaźni czy taki chwyt
marketingowy: zły "spam user" i dobry "super sprzedawca" :-) ?

Pozdrawiam
Duzy Miś

P.S. Jeżeli sie myle to może ktoś na priv mnie oświeci jak działa ta
cała neostrada. Dziękuje :-)

1. Data: 2005-02-14 10:25:55

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 11:10:45 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Duży Miś*, w
wiadomości news:<news:cuptbu$d9b$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> P.S. Jeżeli sie myle to może ktoś na priv mnie oświeci jak działa ta
> cała neostrada. Dziękuje :-)

teoretycznie może to być przypadek
praktycznie nie ;)
nawet styl się zgadza

1. Data: 2005-02-14 10:37:37

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:
> [...]
> Przepraszam wszystkie niezainteresowane osoby , ale napisałam o tym na
> grupie ponieważ otrzymałam kikanascie maili z zapytaniami .

Agnieszko, a można zapytać, od kogo otrzymałaś te maile z zapytaniami?
Przecież nie jesteś ich sprzedawcą?
Ania, która zauważyła, że wypowiedzi Agnes na prk dotyczą _wyłącznie_ garów
Juliusza.

Herbata Ronnefeldt
gdzie przykrywe zaroodporna?
Lasagne - jak przełożyć na talerz