Nadchodzą Święta

21. Data: 2005-12-21 21:07:04

Temat: Re: Nadchodzą Święta
Od: "Elżbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Swiąt Bożego Narodzenia oraz Nowego 2006 Roku
>
> składam
>
> wszystkim Przemiłym Grupowiczom pl.rec.ogrody i TaBazowiczom
> jak też gdzie indziej lub inaczej zrzeszonym ;-)
>
> serdeczne , płomienne i szczere życzenia :
>
> ciepła domowego przy choince , wielu prezentów i miłych niespodzianek ,
> zapachów i nastrojów świątecznych jak w dzieciństwie ,
> różnorodności i bogactwa pomysłów w ogrodach oraz ich udanych realizacji ,
> szczęścia i powodzenia w życiu i w pracy na najbliższy Nowy Rok
> no i niezbędnego do tego zdrowia , zdrowia , zdrowia :-)

Wsystkiego najlepszego .
Pozdrawiam wszystkich ,Elzbieta

22. Data: 2005-12-21 21:16:54

Temat: Re: Nadchodza swieta
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kieliszeczek zubrowki pod oplatek? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Nie Michale, zwitek wysuszonej trawy którą się namacza w wódce..

Serdecznie Miłka

23. Data: 2005-12-21 22:23:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2005-12-21 23:02:37

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle pięknych życzeń, że trudno coś dodać.

Radosnych i "wypasionych" Swiąt Bożego Narodzenia,
"wypasionych" ogrodów w przyszłym roku
Zyczę Wszystkim
i dziękuję

Barbara

25. Data: 2005-12-21 23:06:02

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh wrote:

> [...]
> Nowy Rok
> no i niezbędnego do tego zdrowia , zdrowia , zdrowia :-)

Podpisuję sie pod tym i ja.
Tak więc, wesołych i zdrowych...

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

26. Data: 2005-12-22 14:21:49

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuję sie pod tym i ja.
> Tak więc, wesołych i zdrowych...
> --

Dołaczam sie do zyczen, zdrowych, cieplych, rodzinnych swiat, szczesliwego
Nowego Roku....
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

27. Data: 2005-12-22 14:50:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in

> Dołaczam sie do zyczen, zdrowych, cieplych, rodzinnych swiat,
> szczesliwego Nowego Roku....

I ja też, dużo radoœci w Œwięta i spokoju w Nowym Roku. Niech Wam się
wszystko wiedzie :-)
Pozdrowienia - Ewa

28. Data: 2005-12-22 14:57:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świąt białych, pachnących choinką,
skrzypiących śniegiem pod butami,
spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
pełnych niespodziewanych prezentów.
Świąt dających radość i odpoczynek,
oraz nadzieję na Nowy Rok.
życzy benewolencyjnie Ja...cki

29. Data: 2005-12-22 15:03:49

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja również życzę wszystkim grupowiczom zdrowych, wesołych Świąt,
spędzonych w rodzinnej atmosferze,
na długie zimowe wieczory dobrego transferu i ciekawych zdjęć do oglądania,
zadowolenia ze zdobyczy roślinnych od wiosny do późnej jesieni

Ewelina

30. Data: 2005-12-22 17:09:20

Od: "Ryszarda Drzewińska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja także życzę wszystkim serdecznie szczęśliwych i radosnych Świąt oraz
wszelkiej pomyślności .

Pozdrawiam świątecznie :),
Ryśka Drzewińska

Odśnieżarka