Nadczynnosc Tarczycy w ciazy !!!

1. Data: 2003-05-03 20:35:26

Temat: Nadczynnosc Tarczycy w ciazy !!!
Od: "Marysia" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni czytelnicy mam nadczynnosc tarczycy to juz jest pewne.
Niemam natomiast zielonego pojecia co to moze oznaczac zlego dla mojego
przyszlego dziecka !!! (jestem w 7 tygodniu ciazy). Jak juz wczesniej
pisalam mialam zly wynik TSH rowny zero ,zrobilam dodatkowo badania na
przeciwciala (TgAb i TpoAb) wyszly duzo ponad norme prawie 30 razy wieksze
niz mowi norma.
Co robic ???? (da sie to leczyc w ciazy nie uszkadzajac plodu )
Moze jest ktos w stanie mi polecic dobrego ginekologa-endokrynologa w
Warszawie
Z gory dzikuje za pomoc
Marysia

2. Data: 2003-05-05 07:45:11

Temat: Re: Nadczynnosc Tarczycy w ciazy !!!
Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam to w ciąży, dostałam w 3 miesiącu. Można leczyć, są nawet leki co to
można podawać w ciąży, ja je brałam, trzeba także robić często badania.
Poprzez cesarskie cięcie urodziłam dziecko jako wcześniaka w 7,5 miesiącu
ciąży. Ma teraz 10 lat i chowa się zdrowo. Pół roku po porodzie poszłam na
operację wycięcia guza na tarczycy.
Pozdrawiam Teresa

3. Data: 2003-05-05 19:27:09

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marysia wrote:
Cut
Moge polecic Ci dr Jastrzebska z Kliniki Endokrynologii CMKP w
Warszawie. Niestety nie potrafie podac dokladnych namiarow na nia.
Choc nie jest ginekologiem a internista, to prowadzi wiele takich jak Ty
pacjentek .
Bylbym wdzieczny za info o dalszych Twoich losach
v...@p...com

Vlad

4. Data: 2003-05-05 20:21:05

Od: "Marysia" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za informacje !!!
W srode ide do lekarza endokrynologa
Pozdrawiam
Marysia

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci

> [...]
> pacjentek .
> Bylbym wdzieczny za info o dalszych Twoich losach

Dystrybutor (Supervisor) Herbalife z Gdyni
Pytanie:Czy wyciąć?
streptococcus B-hemolityczny
opryszczka na nosie
Zawiasy w szczece strzelaja i bola