Naderwanie wiezadła?

1. Data: 2007-02-20 17:17:10

Temat: Naderwanie wiezadła?
Od: "<Dawid>" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, 2 tygi temu mialem wypadek na snowboardzie (nie pierwszy! :( ) i
naciagnalem sobie mocno miesien dwuglowy ramienia (biceps czyli). Generalnie
nie moglem nawet kubka uniesc, teraz podnosze juz nawet siatke z zakupami,
ale nadal musze uwazac bo boli jak proboje cos szarpnąć tą reką. I co
najgorsze - biceps caly czas mam znieksztalcony, jakby ubyło go w miejscu w
ktorym łączy sie z przedramieniem (taka plaska, przykurczona część bicepsu).
Chirurg powiedzial ze nie wie co mozna z tym zrobic, ze to wymaga
internwencji ortopedy bo to jest chyba zerwanie zaczepu miesniowego i ze
moze nalezalo to operowac :o (!!!!) ale do ortopedy jest 3miesięczna kolejka
:((( Generalnie mnie to nie boli, jedynie nie moge nic ciezszego podnosic no
i jest ciagle przykurczony biceps. Czasami sie zapomne iszarpne reką (np
przy scieleniu łóżka) i zakluje mnie ten miesien/wiezadlo. Jak mam to
leczyć? czy tak faktycznie objawia sie nadciągnięcie zaczepu?
Pozdrawiam, Dawid.

2. Data: 2007-02-23 20:57:36

Temat: Re: Naderwanie wiezadła?
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dawid wrote:

> [...]
> przy scieleniu łóżka) i zakluje mnie ten miesien/wiezadlo. Jak mam to
> leczyć? czy tak faktycznie objawia sie nadciągnięcie zaczepu?
Miałem kiedyś rozerwany mięsień czwórgłowy i wyciągnięty czy też
rozciągnięty miesień prosty.
Zawieziono mnie na ostry dużur na chirurgię do szpitala. Rtg nic nie
wykazało, a na usg było widać rozerwany mięsień - wisiał na cieńkim pasemku
i podjechał do góry. Widziałem to na ekranie i na zdjęciu. Zoperowano to.

Zgłoś się na ostry dużur i domagaj się usg. Mnie zoperowano dopiero po 6
dniach, porobiły się bolesne zrosty, zrobił się przykurcz i kuleję.
Rehabilitantka mówiła o tym z wyrzutem do chirurga który mnie operował. Nie
udało mi się ustalić czy powodem tego była zbyt późno przeprowadzona
operacja, czy też ją chirurg spaprał. Im prędzej tam się zgłosisz tym
lepiej dla Ciebie.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

3. Data: 2007-02-23 23:12:17

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dawid wrote:

> [...]
> wymaga internwencji ortopedy bo to jest chyba zerwanie zaczepu miesniowego
Czy jest zerwanie czy nie można namacać.
U mnie przy zdrowym kolanie palec wciskany opierał się o mięsień.
Przy kolanie z rozerwanym mięśniem palec wpadał w głąb - nie miał się o co
oprzeć.
Jak masz tak to trzeba czym prędzej szyć. Czyli zabieg i opatrunek gipsowy.
Idź z tym czym prędzej na ostry dyżur.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl