Nadmiar mleka a układ moczowy

1. Data: 2006-10-14 18:44:39

Temat: Nadmiar mleka a układ moczowy
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałabym prosić o odpowiedź na pytanie czy mleko w zbyt dużych
ilościach i jako główny składnik diety może mieć niekorzystny wpływ na
układ moczowy kobiety (może i mężczyzny ale tego nie doświadczyłam ;) )?
Jeśli tak to czym jest to powodowane (mam na myśli zapalenie pęcherza
moczowego lub coś w tym stylu)

2. Data: 2006-10-15 16:54:39

Temat: Re: Nadmiar mleka a układ moczowy
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...czy mleko w zbyt dużych
> ilościach i jako główny składnik diety może mieć niekorzystny wpływ na
> układ moczowy ...?

Podobno jest niewskazane pszy niekturyh rodzajah kamicy.
Jednak tak na prawdę to nie wiadomo.
Są i inne teorie, np.:
http://www.mp.pl/artykuly/index.php?aid=172&_tc=74AB
286FFB8F4E49868982E663695E4A
Fragment streszczenia:
"Powszechnie się uważa, że dieta bogata w wapń sprzyja rozwojowi kamicy
nerkowej, .....
Niespodziewanie stwierdzono mniejsze ryzyko powstania kamicy nerkowej u osób
stosujących dietę bogatowapniową. ..."

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2006-10-15 17:43:11

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> [...]
> nerkowej, .....
> Niespodziewanie stwierdzono mniejsze ryzyko powstania kamicy nerkowej u osób

Hmm bardzo ciekawe. Nie wiem czym objawia się kamica nerkowa lecz zaraz
sobie poczytam ;)
Mnie chodzi głównie o własny przykład. Nie podam szczegółów, bo wiele
osób zakrzyczałoby mnie na śmierć, jednak w skrócie chodzi o to, iż w
niedługim czasie schudłam 33 kg stosując wymyślona przeze mnie dietę
opartą na mleku i czasem produktach mlecznych lecz często miałam
problemy z pęcherzem. Nie wiązałam ich z dietą gdyż dopuszczałam
możliwość zachorowania niezależnie od tego, co zjadam. Niedawno zrobiłam
sobie kilka miesięcy przerwy w diecie jednak 4 dni temu postanowiłam do
niej powrócić i po trzecim dniu powrócił problem dróg moczowych.
Dokładnie przedwczoraj kwalifikowałam się na leczenie uroseptem i innymi
lekami tego typu ;) jednak dziś odstawiając mleko wszystko wróciło do
normy... Nie rozumiem o co chodzi...

4. Data: 2006-10-15 20:03:50

Od: Dexter <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

http://integra.xtr.pl/teksty/PijMleko.htm
http://integra.xtr.pl/teksty/Reid_mleko.htm
http://integra.xtr.pl/teksty/Reid_cukier.htm

Dexter

5. Data: 2006-10-15 20:23:28

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dexter napisał(a):
> On Sun, 15 Oct 2006 19:43:11 +0200, Monika
> [...]

Dziękuję... W rezultacie nie znam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie,
jednak przekonana jestem w 100%, że zmieniam dietę :)

Pozdrawiam serdecznie
Monika

6. Data: 2006-10-15 21:15:03

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedługim czasie schudłam 33 kg stosując wymyślona przeze mnie dietę
> opartą na mleku i czasem produktach mlecznych lecz często miałam problemy

Witam.
A mozesz napisac cos wiecej o tej Twojej mlecznej diecie? U
Uwielbiam mleko i przetwory mleczne, to moze cos by z tego bylo.

Pozdrawiam cieplutko
Jagoda

Naturalne sposoby udrożnienia zatok. Znacie?
anemia
Piekne ...
laserowa korekcja wzroku
Potrzebna rada przed bronchoskopią