Nadmierne pocenie

1. Data: 2003-04-24 13:52:12

Temat: Nadmierne pocenie
Od: " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka dosc klopotliwa sytaucja, szczegolnie teraz gdy robi sie cieplo, goraca.
Strasznie poce sie pod pachami. Antyperspiranty nie pomagaja, moze jakie
lekarstwa. Lekarz kiedys powiedzial ze to od nadwagi, ale teraz przy 178 cm
waze 81 kg i ciagle to samoo. prosze o pomoc, dzieki

2. Data: 2003-04-24 14:21:50

Temat: Re: Nadmierne pocenie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
178 cm
> waze 81 kg i ciagle to samoo. prosze o pomoc, dzieki

Spróbuj od domagnezowania - (prawie) nigdy nie zaszkodzi a jest to
jeden z objawów niedoboru magnezu w organizmie (nie tylko ale też)

A jak nie da rady to pozostaje
"czego nie można zmienić to trzeba polubić"

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2003-04-24 15:23:58

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
cm
> waze 81 kg i ciagle to samoo. prosze o pomoc, dzieki

Mialam identyczny problem, nie pomagaly ani zadne ziółka...ani
antyperspiranty itede...Stosowalam już jakieś wymyslne fransuskie kremy
przepisywane przez dermatologa.Ktos kiedyś polecił mi Etiaxil. Kupiłam...bo
w sumie cóz mi innego pozostawało :P Rewelacja !!!! Tak jak kiedys, kazda
moja bluzka miala mokre plamy w okolicach pach....tak teraz zapomnialam o
poceniu sie. Wczesniej moje pachy nigdy nie byly sucheeeee...teraz ...nie
pamietam kiedy ostatnio bylo tam nieprzyjemnie mokro :-)) Aaaa....zeby
przyblizyc intensywnośc mojego pocenia sie [ jak i samego skladu potu]...to
podam pewien przyklad : granatowa koszulka była całkowicie biala pod pachami
:d [ pot wyzerał kolory]...teraz moge nosic każdą rzecz bez obawy że:
- mój pot ja zniszczy [ bo teraz go po prostu nie ma]
- bede beznadziejnie wygladac z mokrymi plamami pod pachami
- bede okropnie pachniec [ tzn smierdziec :P]
- bedzie sie do mnie kleila...

Naparwde jeszcze raz goraco polecam...Etiaxil jest do kupienia w aptece.
Nie mam pojecia czy jest na recepte, czy nie. W kazdym razie to LEK, nie
stosuje sie go codziennie...jedynie co kilka dni.

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

4. Data: 2003-04-24 20:21:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

etiaxil (bez recepty) lub tańszy polski (troszkę słabszy) Antidral
oprócz tego upewniej się, że jesteś zdrowy

5. Data: 2003-04-25 14:50:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 24 kwiecień 2003 (czwartek),gdy o godz. 22:21 *justyp* napisał(a)::

> etiaxil (bez recepty) lub tańszy polski (troszkę słabszy) Antidral

Dezodorantu już chyba nie trzeba używać?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-04-25 18:38:21

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dezodorantu już chyba nie trzeba używać?

Nie - nie trzeba.
To jest lek, który zupełnie likwiduje pocenie...i dezodorant jest po prostu
zbędny :-)

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

7. Data: 2003-04-25 21:03:15

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

25 kwiecień 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godzinie 20:38 *Kajaa*
<b8bv8s$l8u$1@news.onet.pl> napisał(a):

> Nie - nie trzeba.
> To jest lek, który zupełnie likwiduje pocenie...i dezodorant jest po prostu
> zbędny :-)

To fajnie :-)
Już sobie zapisałam nazwy tego leku i przy okazji kupię.
Ciekawa jestem tylko,czy ten pot nie wyjdzie innymi częściami ciała,bo
przecież jakoś to musi wyparować.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

8. Data: 2003-04-26 10:36:40

Od: "Magnezja" <K...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajaa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Naparwde jeszcze raz goraco polecam...Etiaxil jest do kupienia w aptece.
> Nie mam pojecia czy jest na recepte, czy nie. W kazdym razie to LEK, nie
> stosuje sie go codziennie...jedynie co kilka dni.

Tak z ciekawości...Jaka jest cena tego lekarstwa?

Pzdr. Magnezja.

9. Data: 2003-04-26 13:19:54

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magnezja" <K...@N...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kajaa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Tak z ciekawości...Jaka jest cena tego lekarstwa?

antidral to chlorek glinu, kosztuje kolo 14 zl za 50 ml
etiaxil roll-on kolo 40 zl, lioton deko mniej

10. Data: 2003-04-26 18:11:32

Od: "Magnezja" <K...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> antidral to chlorek glinu, kosztuje kolo 14 zl za 50 ml
> etiaxil roll-on kolo 40 zl, lioton deko mniej

Dzięki!

Pzdr.Magnezja.

prosba o przetlumaczenie paru slow z laciny (lekarskie)
astygmatyzm u dzieci ?
Viofor czy Bemer?
Glicosamina&chondroitin& MSM na RZS - dobra? Inne?
rwa kulszowa