Nadruki na kanwie?

1. Data: 2002-02-17 18:06:18

Temat: Nadruki na kanwie?
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w Polsce firma, która drukuje obrazy do haftowania na kanwie???
Mam w planach wyhaftowanie obrazu ze zdjecia, ale liczenie krzyzykow to bedzie
Syzyfowa praca...
Krutka

1. Data: 2002-02-17 22:40:14

Temat: Re: Nadruki na kanwie?
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krutka napisal(a):
: Czy jest w Polsce firma, która drukuje obrazy do haftowania na kanwie???
: Mam w planach wyhaftowanie obrazu ze zdjecia, ale liczenie krzyzykow to bedzie
Syzyfowa praca...

Zdaje się, że na stronie www.haftypolskie.pl (chyba) się reklamowali, że
coś takiego robią.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-02-18 09:48:50

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kanwie???
> : Mam w planach wyhaftowanie obrazu ze zdjecia, ale liczenie krzyzykow to

To sa www.haftypolskie.com.pl :))

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2002-02-18 10:41:15

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krutka" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest w Polsce firma, która drukuje obrazy do haftowania na kanwie???
> Mam w planach wyhaftowanie obrazu ze zdjecia, ale liczenie krzyzykow to bedzie
Syzyfowa praca...

Nie taka znowu syzyfowa :-)
Nie lubię haftować wzorów wydrukowanych :-(
Nie można rozróżnić krzyżyków, które mało różnią się kolorem
i dochodzi do wyszywania nie tym kolorem co trzeba.
A poza ty nie widać tworzenia dzieła, bo od razu jest obrazek
kolorowy i niewiele różni się to wyszyte od tego nie wyszytego.
Nie widać przybywania "dzieła".
Pozdrawiam Krycha. :-))

1. Data: 2002-02-18 12:57:19

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A poza ty nie widać tworzenia dzieła, bo od razu jest obrazek
> kolorowy i niewiele różni się to wyszyte od tego nie wyszytego.

Dobrze ze najpierw przeczytalam wszystkie posty z tej galazki, bo
napisalabym dokladnie to samo co ty. W tym www.gobelin tego wlasnie mi
brakuje - schematow w postaci czarno-bialych symboli
Grazyna

1. Data: 2002-02-18 13:44:57

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaglądnęłam na stronę http://www.haftypolskie.com.pl/ oto co napisali:

Proponujemy Państwu indywidualne wzory do haftowania przygotowane na
podstawie Państwa zdjęć. Wzory do haftu generowane są przez specjalny
program komputerowy. W efekcie otrzymują Państwo czarno-biały graficzny wzór
obliczeniowy oraz wykaz mulin firmy DMC.

Czyli wrór do liczenia. Może w końcu zabiorę się za liczenie... ale
realizacja potrwa chyba kilka lat. Z moją cierpliwością jest marnie, szybko
się zniechęcam :( dlatego lubię proste rozwiązania
Może podejmę to wyzwanie?
Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2002-02-18 14:35:39

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisalabym dokladnie to samo co ty. W tym www.gobelin tego wlasnie mi
> brakuje - schematow w postaci czarno-bialych symboli

Wczoraj troche przegladalam ich strone, wydaje mi sie, ze czesc zestawow ma
schemat wydrukowany na papierze, nie wiem, czy czarno-bialy, ale nie na
materiale, przy niektorych byla uwaga, ze schemat do czesci glownej i
zdjecie wykonanej robotki, a co z reszta haftu, na domysl?
Wdziale schematy - uwaga: chwilowo nie posiadamy, czyli beda:)
Elzbieta

1. Data: 2002-02-18 14:35:43

Od: "Katasia" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem zmacznie latwiej haftuje sie ze wzoru liczonego niz z nadruku,
poniewaz nie zawsze kolorowy nadruk jest wykonany perfekcyjnie. nagle w
jednym miejscu jest farba trzech lub czterech kolorow i ktory wybarac.

pozdrawiam
Katasia

PS

mam do oddania kanwe z kolorowym nadrukiem (pewnie sa kwiaty cos a'la
łąka, bratki i jakis widoczek). Chetne osoby prosze o kontakt na priva.

1. Data: 2002-02-18 14:37:57

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szybko
> się zniechęcam :( dlatego lubię proste rozwiązania

Krotko mowiac : daj nam zdjecie, wrzucimy je do PCStitcha (lub innego
podobnego programu) i dostaniesz wydruk.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-18 18:42:21

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krotko mowiac : daj nam zdjecie, wrzucimy je do PCStitcha (lub innego
> podobnego programu) i dostaniesz wydruk.
> Elzbieta

Dziękuję... mam PSStitcha, już nawet przerobiłam zdjęcie mojej pociechy, ale jeszcze
miałam nadzieję że da się to zrobić duuużo łatw
iej
Pozdrawiam
Krutka

nowy sklep internetowy