Nadtrybunał

1. Data: 2015-12-11 10:11:10

Temat: Nadtrybunał
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyroki Trybunału są ostateczne i niepodważalne tak jest w konstytucji, prawdopodobnie
Beata Kempa stanie również przed Trybunałem Stanu z Dudą....

"Konstytucjonaliści, m.in. Waldemar Szurek z Krajowej Rady Sądownictwa, pytani o
ocenę stanowiska szefowej KPRM, są zgodni: Beata Kempa postawiła się ponad sądem,
tworząc swoisty nadtrybunał. Komisja Wenecka, czyli oddział Rady Europy, zajmujący
się przestrzeganiem podziału władzy i niezawisłością sądów, już wie o tej sprawie."

Wiecie że w tej chwili nie mamy konstytucji, Beata Kempa oznajmiła że jest nieważna,
bo oni robią co im się podoba.

2. Data: 2015-12-11 15:15:15

Temat: Re: Nadtrybunał
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> prawdopodobnie Beata Kempa stanie również przed Trybunałem Stanu z Dudą....

Prawdopodobnie peło nie przyjdzie na głosowanie jak w latach 2014 i 2015.
Jak przychodzi co do czego, to ni ma chętnych postawić
kogoś przed sądem.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1150719,Zarza
d-PO-o-glosowaniu-ws-Mariusza-Kaminskiego-Beda-kary-
dla-poslow

Ale oczywiście może fantazjowac dalej, to nic nie kosztuje.

3. Data: 2015-12-11 18:36:24

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://pbs.twimg.com/media/CV89DFFXIAAUqgk.jpg

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2015-12-11 21:07:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2015 09:36:24 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> https://pbs.twimg.com/media/CV89DFFXIAAUqgk.jpg

:-D

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

5. Data: 2015-12-11 21:50:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

dla-poslow

Ale oczywiście może fantazjowac dalej, to nic nie kosztuje.

PO popełniało cały czas jakieś zgniłe kompromisy i ciągle chowało głowę w pisek, bo
mogło dawno Pis zdelegalizować, dawno karać sądownie za pomówienia i wymysły, ale oni
chcieli mieć święty spokój, nawet jak pis okradł skoki, to pokryli straty z budżetu.
Tym samym bezkarność bandyckie partii widzimy obecnie, robia co chcą łamiąc prawo, bo
nikt ich nie ciągnął do opowiedzialności.

6. Data: 2015-12-12 19:43:54

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> karać sądownie za pomówienia i wymysły

łżesz jak bura suka.

https://youtu.be/bII5kxbX-5U

https://youtu.be/rXRaMnOVm4k?t=22m55s

https://youtu.be/V1Qw6q5ahN4

itp. itd

chuj dupa i kamieni kupa,

a paliwo teraz może być i po 7zł,

ministerstwo przez 8 lat miał w dupie całe górnictwo

7. Data: 2015-12-12 19:46:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> [...]
Tym samym bezkarność bandyckie partii widzimy obecnie, robia co chcą łamiąc prawo, bo
nikt ich nie ciągnął do opowiedzialności.

Swoja drogą, piekny kwik, ciekawe czy okaże sie skuteczny
przed prokuratorem. W końcu pelo nie na darmo kupili tyle
niszczarek:)

https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2014/01
/resortowe2.jpg

http://img.rebelya.pl/uploads/photo/20120226/tvn-mat
olo_gYEL77aa.jpg

Baj.

8. Data: 2015-12-12 21:49:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Swoja drogą, piekny kwik, ciekawe czy okaże sie skuteczny
przed prokuratorem. W końcu pelo nie na darmo kupili tyle

Poseł Jarosław Kaczyński w pełnym jadu wystąpieniu na łamach jednej ze swych
ulubionych stacyjek telewizyjnych plótł coś o tradycji zdrady narodowej, o najgorszym
sorcie Polaków. Kiedyś ktoś da mu w ten kaczy dziób i tyle zostanie z kwakania jaśnie
pana. Zapomniał śmieszny kurdupel, kto przez ostatnie lata judził przeciwko rządowi,
przeciwko antyklerykałom, ateistom, przeciwko ludziom nie życzącym sobie oddawania
Polski w łapy kościoła katolickiego? Wydawało się posłowi Kaczyńskiemu że on,
nastawiony przez Rydzyka i dawnych agentów SB w sutannach, dawnych aparatczyków PZPR
i stado pajaców pokroju Kowalskiego ma monopol na wszystko?

Minęło ledwie parę tygodni śmiesznych rządów PiS, a jaśnie "naczelnikowi" zaczynają
puszczać nerwy. Prócz jego posłów- podnóżków, wójt Szydło i śmiesznego prezydenta
nikt się go nie boi, prezes staje się obiektem kpin i drwin. Z jednej strony celnie
punktuje go Ryszard Petru i jego partia, z drugiej- na ulice zaczyna wychodzić KOD.

9. Data: 2015-12-13 13:41:09

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Poseł Jarosław Kaczyński w pełnym jadu wystąpieniu na łamach jednej ze swych
ulubionych stacyjek telewizyjnych plótł coś o tradycji zdrady narodowej

Ta, "szanowny panie giestapo" czyli Lis jedzie do niemca
poskarżyć się, że chca go wyjebać z TVP.

https://www.youtube.com/watch?v=SYYMKjCdtZM

10. Data: 2015-12-13 13:48:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Ta, "szanowny panie giestapo" czyli Lis jedzie do niemca
poskarżyć się, że chca go wyjebać z TVP.

To dlaczego Duda skarżył się na Polskę kilka dni temu w Niemczech, co wy tak z tą
podwójną moranością, skarżycie się w USA, Rydzyk w Brukseli, Duda u Niemców, a wy
tacy przecież narodowi. Bo Lis ma prawo, bo jesteśmy członkiem Uni, a wy
nienawidzicie Uni i jeszcze tam za plecami się skarżycie i jeszcze belki we własnym
oku nie widzicie. Obłudne kurestwo tfu.

Katolicyzm to religia pokoju
FSB Putina
Zomowska prowokacja