Nadwaga + bezsennosc + uzaleznienie od klonazepamu

1. Data: 2006-12-27 22:04:24

Temat: Nadwaga + bezsennosc + uzaleznienie od klonazepamu
Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzaleznilem sie od lekow uspakajacych, klonazpeamu, mam problemy ze
snem, z uzaleznieniem, i zaczynam coraz wiecej wazyc.Waze juz 95kg przy
wzroscie 178kg. Nigdy tyle nie wazylem. Nie mam pracy wiec nie stac mnie
na zadna diete a rodzice gotuja tluste zarcie. To jest bledne kolo, jak
je przerwac ?

--
WWW: http://fizzzi.prv.pl
Fizzzi is Registered Linux User: 405773

2. Data: 2006-12-27 22:10:26

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):
> [...]
> wzroscie 178kg. Nigdy tyle nie wazylem. Nie mam pracy wiec nie stac mnie
> na zadna diete a rodzice gotuja tluste zarcie. To jest bledne kolo, jak

To niech rodzice sobie jedzą to tłuste żarcie, a Ty kup sobie sucharki
(i nie pij piwa).

--
animka

3. Data: 2006-12-27 22:14:59

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@n...ma.wp.pl> napisal(a):

> To niech rodzice sobie jedzą to tłuste żarcie, a Ty kup sobie sucharki
> (i nie pij piwa).

Czemu? Piwo dobre :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

4. Data: 2006-12-27 22:38:22

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik napisał(a):

> Czemu? Piwo dobre :)

Tiaaa, szczególnie przy uspokajających i klonazepamie. Luuudzie!!!!

Pozdrawiam,
Maja

5. Data: 2006-12-28 08:06:23

Od: "anet1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fizzzi" <f...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> diete a rodzice gotuja tluste zarcie. To jest bledne kolo, jak je przerwac

Ja przestałem w ogóle jeśc wszelkie słodycze (ciasta, napoje, dżemy itp.) i
waga spadła. Trzeba zrezygnować z jedzenia
słodyczy całkowicie. Żadne tłumaczenia, że jem niewiele, nie wchodzą w
rachubę. Oczywiście piwo i inne alkohole też trzeba odstawić. Utrzymanie
takiej dyscypliny daje dużo zadowolenia z własnego charakteru!

6. Data: 2006-12-28 21:03:38

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi wrote:

> Uzaleznilem sie od lekow uspakajacych, klonazpeamu, mam problemy ze
> snem, z uzaleznieniem, i zaczynam coraz wiecej wazyc.Waze juz 95kg przy

Już pisaliśmy ci kiedyś o tym, musisz pójść do psychiatry zajmującego się
leczeniem uzależnień, który rozpisze ci wielotygodniowy plan odstawiania
klonazepamu (z substytucją słabszymi benzodiazepinami). Sam niestety masz
niewielkie szanse na przerwanie tego, tym bardziej, że dawki, o których
kiedyś tutaj pisałeś, powaliłyby nawet słonia. Lepiej nie próbować odstawić
takiej bomby metodą "cold turkey" - w tej sytuacji niebezpieczne wręcz dla
życia.

Jeżeli poważnie traktujesz to, co pisałeś, _koniecznie_ pójdź do lekarza.

> wzroscie 178kg. Nigdy tyle nie wazylem. Nie mam pracy wiec nie stac mnie
> na zadna diete a rodzice gotuja tluste zarcie. To jest bledne kolo, jak
> je przerwac ?

Proponuję również zerwać ze środowiskiem związanym z hyperreal.info, bo
tamci ludzie nakręcają Cię tylko do ćpania.

Postinor - drugi cykl - pytanie
Abrazja powietrzna
Zatrzymanie kału
Gdzie jeszcze szukać pomocy? zapalenie kości
[pilne][Warszawa] [crosspost] krew A1 Rh -