Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II

1. Data: 2002-08-21 21:35:43

Temat: Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II
Od: n...@i...pl (Aneta Nowak) szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa pytania odnosnie nadrzerki wywolanej bakteria
"erosio colli uteri".
Czy trudno jest ja wyleczyc, oraz czy istnieje mozliwosc zarazenia
ta bakteria partnera. Czy partner moze byc nosicielem,
i zarazac ponownie juz wyleczona
partnerke ?

Dziekuje za informacje.

2. Data: 2002-08-21 22:52:35

Temat: Re: Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II
Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Nowak" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy trudno jest ja wyleczyc, oraz czy istnieje mozliwosc zarazenia
> ta bakteria partnera. Czy partner moze byc nosicielem,

Rozumiem, że masz zarówno jedno jak i drugie świństewko. Skoro ktoś Cię
badał, ktoś diagnozował, ktoś te poważne dolegliwości stwierdził - czemu nie
zadałaś właśnie jemu/jej tych pytań? Jak to było? Na "ma pani nadżerkę"
odpowiedziałaś "dziękuję, do widzenia"???!

Poczytaj co-nieco na www.mediweb.pl . Wpisuj w wyszukiwarce słowa kluczowe,
np. "PCO" (policystyczne jajniki), "nadżerka", etc., lub wejdź w menu
"Zdrowie Kobiet" i tam buszuj do woli. Przede wszystkim jednak maszeruj do
ginekologa, niech się zabiera za leczenie. Torbiele na jajnikach nie wróżą
dobrze płodności.
E.

3. Data: 2002-08-21 23:25:58

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy trudno jest ja wyleczyc, oraz czy istnieje mozliwosc zarazenia
> ta bakteria partnera. Czy partner moze byc nosicielem,

nie wiem co powiedziec... ze smiechu pogryzlem parapet...
"erosio colli uetri" to tlumaczac z laciny na j. polski "nadzerka szyjki
macicy" i nie jest to zadna bakteria...
o leczeniu nadzerek bylo tu juz tyle ze hoho... sprawdz archiwum...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2002-08-22 08:25:24

Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> macicy" i nie jest to zadna bakteria...
> o leczeniu nadzerek bylo tu juz tyle ze hoho... sprawdz archiwum...

Może zamiast parapetu należałoby pogryźć ginekologa, który wypuszcza z
gabinetu kobietę-laika z taką diagnozą i bez komentarza do niej?

5. Data: 2002-08-22 10:02:06

Temat: Re: Nadżerka - Erosio colli uteri - grupa II
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewka <e...@g...pl> napisał(a):

> Może zamiast parapetu należałoby pogryźć ginekologa, który wypuszcza z
> gabinetu kobietę-laika z taką diagnozą i bez komentarza do niej?

A ja się założę, że żadna taka sytuacja nie miała miejsca. Kobitka pewnie
odebrała wyniki cytologii i próbuje interpretować na własną rękę.

Swoją drogą, obśmiałam się jak norka. Najpierw jednej się wydaje, że Erosio
colli = E.coli. Potem druga życzliwa (wybacz) w kontekście nadżerki szyjki
macicy pisze coś ni z gruchy ni z pietruchy o PCO. Wiesz, jajniki od szyjki
macicy dzieli pewna odległość, a nadżerka to coś zupełnie odmiennego niż
torbiel. Ludzie, przecież to prawie jak u Wańkowicza, co to pisał o chłopu,
któremu "macica do gardła wlazła"!

JoP

P.S. Popieram w pełni zmoderowanie tej grupy.
P.S.2 Poprawiam orta w temacie.

6. Data: 2002-08-22 10:59:55

Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> któremu "macica do gardła wlazła"!
>
> JoP
>
> P.S. Popieram w pełni zmoderowanie tej grupy.

Zanim moderator mnie na drzewo wypieprzy, wtrącę jednak trzy grosze.
Przeczytałaś Jolanto Pers obydwa posty Anety? Ten poprzedni o torbielach
również? Pozwoliłam sobie odpowiedź na obydwa umieścić w jednym poście.
Co ma PCO do nadżerki? Totalnie nic, czyli grucha i pietrucha, poza tym, że
obie te sympatyczne sprawy można mieć jednocześnie. Skąd wiem? Wyłącznie z
autopsji. Przed urodzeniem dziecka miałam i PCO, i nadżerkę. At the same
time, Jolanto Pers.

PS (nie pisze się "P.S." - polecam lekturę prof. Miodka) - moderowanie -
absolutnie tak. +odsiewanie nieżyczliwych. Skoro ze skołowanej
kobity/dziewuchy, której jedyną winą jest niewiedza medyczna, jedynie się
brechtasz, a nie udzielasz rady (takie są wszak szumne założenia
p.s.m.(m.) ) - siedź po prostu cicho, Jolanto Pers droga.
E.

7. Data: 2002-08-22 11:24:39

Od: "Karol" <K...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"
[ ... ]
> Ludzie, przecież to prawie jak u Wańkowicza, co to pisał o chłopu,
> któremu "macica do gardła wlazła"!

_To_ akurat moze nie jest takie niemozliwe ;-)
Ale Maciejowi Borynie "macica sie zapiekla"
- jak autorytatywnie stwierdzila Dominikowa ...

Karol

8. Data: 2002-08-22 11:51:40

Temat: precz:.....
Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
niewiedza medyczna, jedynie się
> brechtasz, a nie udzielasz rady (takie są wszak szumne założenia
> p.s.m.(m.) ) - siedź po prostu cicho, Jolanto Pers droga.

Popieram.
Przecz z nadżerkami, torbielami oraz z Jolantą Pers.
Precz z preczem, także

9. Data: 2002-08-22 12:22:00

Od: "J.R." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadżerka to jest ranka(w śluzówce).To nie jest zaraźliwe. 2grupa jest O.K.
Można ją usunąć (wypalanie u lekarza),czasem zaleczy się sama.

--
J.R.

10. Data: 2002-08-22 12:46:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewka <e...@g...pl> napisał(a):

> Zanim moderator mnie na drzewo wypieprzy, wtrącę jednak trzy grosze.
> Przeczytałaś Jolanto Pers obydwa posty Anety?

Nie. Z banalnego powodu - na serwerze gazety go nie ma. Jest tylko jakaś
kolejna odpowiedź.

> Ten poprzedni o torbielach
> również? Pozwoliłam sobie odpowiedź na obydwa umieścić w jednym poście.

Big mistake. Bo nie wszystkie posty wszędzie widać. Bo nie wszyscy czytają
wszystkie posty. Bo potem człowiek czyta, czyta i oczy przeciera. Może nie
zbieraj wszystkiego, co masz do powiedzenia w jednym poście, bo nawet
pytający tego nie znajdą, co?

> [...]
> autopsji. Przed urodzeniem dziecka miałam i PCO, i nadżerkę. At the same

Fakt, że ja się podpisuję imieniem i nazwiskiem (w przeciwieństwie do Ciebie,
Odważna Pani Anonimowa), nie znaczy, że możesz sobie nim buzię wycierać.

> PS (nie pisze się "P.S." - polecam lekturę prof. Miodka) - moderowanie -
> absolutnie tak. +odsiewanie nieżyczliwych.

Oraz dyletantów i lamerów.

> [...]
> brechtasz, a nie udzielasz rady (takie są wszak szumne założenia
> p.s.m.(m.) ) - siedź po prostu cicho, Jolanto Pers droga.

Brechtam. I nic na to nie poradzę. Niech skołowana dziewucha idzie do
lekarza, a nie dostarcza ludziom uciechy. Zwłaszcza, że pytanie było
wałkowane setki razy, a pogrzebanie dowolną wyszukiwarką dostarcza
wszystkiego, co pacjent wiedzieć powinien. No tak, ale "nadrzerki" to mogłaby
sobie szukać do woli.

JoP

Białka
cilest i bole