Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II

11. Data: 2002-08-22 13:31:14

Temat: Nadzerka versus ranka
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 13:22:00 +0100, "J.R." <e...@p...onet.pl>
wrote:

>Nad?erka to jest ranka(w ?luzówce).To nie jest zara 1/4 liwe.

Nadzerka to nie jest ranka. I nie obwiniajcie o nadzerki partnerow
(to tak na wszelki wypadek ! ).

Pozdrawiam

dradam

12. Data: 2002-08-22 13:32:40

Temat: Re: Nadżerka - Erosio colli uteri - grupa II
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Oraz dyletantów i lamerów.

A jak już mówimy o dyletantach - bo dogrzebałam się do tego posta o
torbielach - to już zrobiłaś naszej zdezorientowanej kompletną wodę z mózgu,
bo PCO charakteryzuje się licznymi drobnymi torbielowatymi pęcherzykami.
Jedna torbiel na jeden jajnik, w dodatku o dość konkretnych rozmiarach, to
zdecydowanie nie wygląda na PCO. To tak w temacie odzywania się, jak nie
potrafi udzielić porady.

JoP

13. Data: 2002-08-22 14:30:08

Od: n...@z...natolin.net (Zenon Zieba) szukaj wiadomości tego autora

In article <ak2p5o$ikk$1@news.gazeta.pl>, Jolanta Pers wrote:
> Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Alez z pani wspaniala osoba pani Jolanto.
Pewnie ma pani wiedze, doswiadczenie jezeli chodzi o torbiele,
nadzerki i jeszce wiele innych chorob.
I co z tego, jak dla tej dziewczyny z tego nic nie wyniklo.
Przepraszam, ktos ja wysmial !

Dziewczyna ma pewnie z 17 lat. Poszla do lekarza i dowiedziala sie ze ma jakies
swinstwo, chciala dowiedziec sie co o tym swinstwie sadza inni.
IMHO post Pani Ewy byl z pewnoscia bardziej przydatny niz ....

Jest pani zalosna. Wysmiewa pani kogos tylko dlatego ze w jakiejs dziedzinie
jest laikiem.

Szkoda mi pani!

Zenon Zieba

14. Data: 2002-08-22 16:58:29

Temat: Re: Nadzerka versus ranka
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Nadzerka to nie jest ranka. I nie obwiniajcie o nadzerki partnerow
> (to tak na wszelki wypadek ! ).
>
> Pozdrawiam
>
> dradam

jakis czas temu na izbe przyjec szpitala wojewodzkiego w miescie stolecznym
zglosila sie pacjentka...
w czasie badania we wziernikach zagadnalem czy wie ze ma nadzerke...
pacjentka na to: "Patrz pan, jaki lobuz... mial tylko polizac a nadzarl..."

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

15. Data: 2002-08-22 17:05:52

Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zdecydowanie nie wygląda na PCO. To tak w temacie odzywania się, jak nie

http://www.gazeta.pl/usenet/

Oczywiście, że dwie spore torbiele nie czynią PCO. Przemawiam wyłącznie z
mojego przykrego doświadczenia z PCO oraz wiedzy mojego wspaniałego lekarza
ginekologa-położnika - "każda torbiel, nie potraktowana poważnie, może
stanowić zagrożenie dla płodności".

Nie udzielałam porad, gdyż ku temu nie posiadam kompetencji. Poradziłam
odpytanie ginekologa, który się Anetą zajmuje.

Niepotrzebna dawka złośliwości - Aneta z pewnością potrzebuje rady i
wsparcia, wyśmiania - niekoniecznie. Wielu ludzi zagląda tu właśnie z taką
intencją. W świetle reakcji - wybacz - "persopochodnych", zapewnienia p.
Kasztelowicza, że nowa p.s.m. moderowana będzie dobrze służyć ludziom
szukającym tu rzetelnej informacji medycznej - brzmi cokolwiek
nieprawdopodobnie. Strach byłoby zostać Twoim pacjentem, Jolanto Pers, nie
ukończywszy uprzednio medycyny.

Każdy jest specem w swojej dziedzinie. Nie zawsze tą dziedziną musi być
medycyna.

Odpuść jad. To nic nie wnosi.

Ewa Bau-Wittmann
dr nauk (zaledwie, przepraszam) ekonomicznych

16. Data: 2002-08-22 17:14:02

Temat: Re: Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.R." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nadżerka to jest ranka(w śluzówce).To nie jest zaraźliwe. 2grupa jest O.K.
> Można ją usunąć (wypalanie u lekarza),czasem zaleczy się sama.

1. jak wspomnial DrAdam nadzerka na szyjce macicy nie ma nic wspolnego z
ranka/ubytkiem blony sluzowej (jak np. w przypadku przewodu pokarmowego)
2. wypalanie to nie jedyna metoda...
3. liczenie na to ze sie samo zagoi nie jest dobrym pomyslem...
4. II grupa nie jest OK... myslenie takie prowadzi do podejscia ze skoro II
jest ok to III jest tuz obok wiec tez jest prawie OK a to juz jest
smiertelnie niebezpieczne
5. ostatnio spotkalem sie pogladem gloszonym przez powazne osobistosci
polskiej ginekologii ze rak szyjki macicy jest choroba przenoszona droga
plciowa...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

17. Data: 2002-08-22 17:20:04

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Zieba" <n...@z...natolin.net> napisał w wiadomości

> [...]
> IMHO post Pani Ewy byl z pewnoscia bardziej przydatny niz ....
>
> Jest pani zalosna. Wysmiewa pani kogos tylko dlatego ze w jakiejs

1. skoro dziewczyna chciala zeby inni wiedzieli jakie ma w sobie swinstwa to
musiala byc tez przygotowana ze beda sie z tych swinstw smiali
2. skoro ktos powie cos smieszniego to mozna sie chyba smiac... to
demokratyczny kraj...
3. pytania o diagnoze nalezy zadawac lekarzowi a nie grupie dyskusyjnej,
czego jak widac nie moga sie niektorzy nauczyc...
4. demokracja demokracja a nazywanie kogos zalosnym uwazam za obrazliwe i
pozbawione dobrego smaku... ale tak sie najczesciej zdarza gdy komus brakuje
argumentow...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

18. Data: 2002-08-22 21:45:17

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w
wiadomości news:ak36fl$4tl$1@news.tpi.pl...

> [...]
smiali
> 2. skoro ktos powie cos smieszniego to mozna sie chyba

no niby racja...tyle że to nie jest grupa
pl.soc.podsmiechujki a pl.sci.medycyna

jakby nie miala dziewczyna problemu to by sie nie pytała ,
jakby chciala byc dowcipna opowiedziala by dowcip.

pozdrawiam Tichy

19. Data: 2002-08-23 01:54:20

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 18:58:29 +0200, "WALDIM" <w...@a...pl>
wrote:

> [...]
>w czasie badania we wziernikach zagadnalem czy wie ze ma nadzerke...
>pacjentka na to: "Patrz pan, jaki lobuz... mial tylko polizac a nadzarl..."

Artycha.
Ale swoja droga jest to teoretycznie mozliwe, przy "prolapsus uteri",
prawda ? Tylko ze nie bylaby to nadzerka ! Tylko "ulceratio".

To tak na marginesie...

dradam

20. Data: 2002-08-23 06:08:43

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@z...natolin.net (Zenon Zieba) napisał(a):

> Alez z pani wspaniala osoba pani Jolanto.

Dziękuję, nie narzekam.

> Pewnie ma pani wiedze, doswiadczenie jezeli chodzi o torbiele,
> nadzerki i jeszce wiele innych chorob.

Wystarczające, żeby nie zadawać pytań wywołujących rechot na grupie było nie
było "sci".

> I co z tego, jak dla tej dziewczyny z tego nic nie wyniklo.

Dziewczyna musi się liczyć z tym, że jeśli zada pytanie banalne albo
wielokrotnie przewalkowane, to nikomu się nie będzie chciało odpowiadać. I
słusznie, bo po co ktoś ma poświęcać swój czas i energię na podanie komuś
informacji, które można w sieci znaleźć w 0.35 sekundy - kompetentne,
obszerne i przystępnie podane. Musi się także liczyć z tym, że nikt nie
zareaguje, bo "przez Internet nie leczy się".

> Przepraszam, ktos ja wysmial !

Nie _ją_, tylko jej pomyłkę. Zabawną jak widać nie tylko dla mnie.

> Dziewczyna ma pewnie z 17 lat. Poszla do lekarza i dowiedziala sie ze ma
>jakies
> swinstwo, chciala dowiedziec sie co o tym swinstwie sadza inni.

Jasne, biedna nastolatka, która potrafi zadać pytanie na grupie dyskusyjnej
ale nie potrafi znaleźć informacji na sieci ani w dowolnej encyklopedii? Bez
przesady.

> IMHO post Pani Ewy byl z pewnoscia bardziej przydatny niz ....

A tu się nie zgodzę. Dziewczyna została nastraszona, że ma PCO, co
najprawdopodobniej absolutnie nie ma miejsca - w każdym razie nie ma żadnych
danych pozwalających tak sądzić. A dezinformację uważam za gorszą od
informacji.

Argumenty ad personam wycinam, bo z buractwem nie dyskutuję.

JoP

Białka
cilest i bole
Pytanie o leasing sprzętu medycznego