Nadzerka i seks...

1. Data: 2003-01-28 07:41:56

Temat: Nadzerka i seks...
Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jesli ten temat byl juz poruszany, przejrzalam archiwum i nie
znalazlam stosownych informacji, wiec postanowilam napisac. Mam nadzieje, ze
spotkam tu kompetentnych ludzi (tak wynikalo z przejrzenia archiwum :-) i
nie bede musiec znosic niemilych komentarzy...
Chodzi o to, ze zaczelam brac lekarstwa na nadzerke. I tu moje pytanie - czy
w czasie leczenia mozna sie kochac? Tabletke bierze sie przed snem, po jej
wzieciu raczej seks odpada, ale przed... Zapomnialam o to spytac u
ginekologa :-(
Jesli ktos moglby mi pomoc, bede wdzieczna za odpowiedzi. Z gory dziekuje i
pozdrawiam :-)

Gosia

2. Data: 2003-01-28 09:40:40

Temat: Re: Nadzerka i seks...
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w czasie leczenia mozna sie kochac? Tabletke bierze sie przed snem, po jej
> wzieciu raczej seks odpada, ale przed...

Ja też brałam takie leki i na ulotce było wyraznie napisane że w trakcie
leczenia należy powstrzymać się od kontaktów seksualnych. Nie znaczy to
jednak że zaleca się takie postępowanie przy wszystkich tego typu
tabletkach. Zajrzyj więc do ulotki, a jeśli tam nie będzie takiej informacji
to zadzwoń po prostu do swojego lekarza.

Pozdr
Majka

3. Data: 2003-01-28 10:55:25

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Ja też brałam takie leki i na ulotce było wyraznie napisane że w trakcie
> leczenia należy powstrzymać się od kontaktów seksualnych.

Biore gynalgin i betadine. Na ulotkach nie ma ani slowa na ten temat. Do
lekarza pewnie zadzwonie, ale dopiero w piatek bede mogla, wiec gdyby ktos
wczesniej udzielil mi pewnej odpowiedzi, bylabym wdzieczna.
Pozdrawiam :-)

Gosia

4. Data: 2003-01-28 12:33:38

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ginekologa :-(
> Jesli ktos moglby mi pomoc, bede wdzieczna za odpowiedzi. Z gory dziekuje

Gosiu, wkleje ci zapytanie i odpowiedz lekarza ginekologa na interesujacy
Cie temat :

.."Panie doktorze!! Czy jeżeli lekarz wykrył u mnie nadżerkę mogę współżyć z
moim partnerem? Słyszałam że jest to przeciwwskazane, jeżeli tak to
dlaczego?

Obecność nadżerki szyjki macicy nie stanowi przeciwwskazania do współżycia.
Tego rodzaju czasowe (ok. 4 tygodniowe) ograniczenie jest konieczne po
zabiegu usunięcia zmiany. .."

te i inne informacje znajdziesz na
http://www.baba.org.pl/archiw5.html

pozdrawiam Jola L-L

5. Data: 2003-01-28 17:41:22

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup

Dziekuje Ci za pomoc :-)

Gosia

6. Data: 2003-01-28 19:06:16

Od: "Willow" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> [...]
współżycia.
> Tego rodzaju czasowe (ok. 4 tygodniowe) ograniczenie jest konieczne po

To faktycznie prawda, ale wydaje mi sie, ze nie mozna tego przelozyc na
sytuacje
kiedy stosuje sie leki, ktore majace pomoc w leczeniu nadzerki czy tez stanu
zapalnego.
Sama przechodzilam przez to niedawno i Pani Doktor zanim zapisala mi leki
zapytala "czy przezyje tydzien bez wspolzycia?". W trakcie leczenia nie
nalezy
wspolzyc ani robic irygacji pochwy (chyba, ze na polecenie lekarza).

Pozdrawiam, Willow

Specjalizacje stomatologiczne
Omega-3 jakie tabletki?
ISOTREXIN żel-jaka jest jego skuteczność??
tasiemiec w mozgu ?
cisnienie