Nagła gorączka u malucha - pilne!!

1. Data: 2002-09-29 15:59:29

Temat: Nagła gorączka u malucha - pilne!!
Od: "Mohikanin" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jedno wielkie pytanie, moja mała 4 miesięczna dostała ni z tego ni z owego
gorączki, wczoraj wieczorem miała 37,9 rano było juz 38,6, dwie godziny
później 36.! Przez pół dnia był spokój i teraz znowu ma 38,5. Nie ma
katarku, nie kaszle, zachowuje się w zasadzie normalnie poza tym że jest
trochę marudna (sam bym był w takiej sytuacji). Acha nie ma tez raczej
problemów z biegunką itp, itd.
Jest teraz na małych wakacja i nie mam tam żadnego zaufanego lekarza.
Zastanawiam się czy nie przywieźdź jej do Krakowa (jakieś 350km).
I teraz pytanie czy sądzicie, że można poczekać jeszcze z dzień i zobaczyć
co będzie (może to trzydniówka, teraz dostała eferalgan w czopku), czy też
zaraz jechać po córe i wracać.
Bardzo proszę o jakieś sugestie, (to moje pierwsze baby i w dodatku pierwszy
problem zdrowotny malucha) Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

PS. Sorry za trochę chaotyczną wypowiedz, ale jestem ciut zdenerwowany

Pozdrawiam
Mohikanin

2. Data: 2002-09-29 18:33:16

Temat: Re: Nagła gorączka u malucha - pilne!!
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mohikanin" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gorączki, wczoraj wieczorem miała 37,9 rano było juz 38,6, dwie godziny
> później 36.! Przez pół dnia był spokój i teraz znowu ma 38,5.

Może być trzydniówka i z własnego doświadczenia powiem, że paracetamol
niespecjalnie działał. Dopiero pyralgina w czopkach nieco obniżyła
temperaturę (jest na receptę). Jeśli po trzecim dniu pojawi się
charakterystyczna wysyka, to wszystko się wyjaśni. Ale nie zaszkodzi
skonsultować z tego z lekarzem (może niekoniecznie męczcie dziecko długą
podróżą, tylko pójdźcie do najbliższego pediatry?) Dodam jeszcze, że u nas
wysoka temperatura bez innych objawów czasami była objawem zapalenia uszu,
warto na to też zwrócić uwagę.

3. Data: 2002-09-30 16:53:55

Od: "Carlos" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to byc rowniez od zabkowania
moj mały to miał
i okazalo sie ze to zabki:)

4. Data: 2002-10-01 21:29:57

Od: "Łukasz Kasprzak" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> później 36.! Przez pół dnia był spokój i teraz znowu ma 38,5. Nie ma
> katarku, nie kaszle, zachowuje się w zasadzie normalnie poza tym że jest

Mój mały miał 39 i były to ząbki. Jeżeli będzie się dłużej utrzymywało warto
sprawdzić jescze (oprócz uszu) mocz. Podobnie może być w zakażeniach układu
moczowego.

Luk

5. Data: 2002-10-05 07:16:15

Od: "Mohikanin" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za rady, musiałem niestety przywieźdź małą do domu bo to
nie były ani ząbki, ani trzydniówka, ani uszy czy zakażenie dróg moczowych.
Okazało się że to zwykłe przeziębienie.
Jeszcze raz dzięki
Mohikann

Placebo
Badania na choroby roznoszone drogą pluciową....?
Klimakterium - uderzenia gorąca
Trójmiasto - gdzie dobry laryngolog???
Ginekolog z Lublina