Naj...ni w 3 d...y!

11. Data: 2013-04-15 22:00:29

Temat: Re: Naj...ni w 3 d...y!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 21:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
na stracenie pare osob by kiepskim samolotem, z niewyszkolona zaloga podjac probe
ladowania we mgla na kartoflisku

> Wziąłeś to wprost z rynsztokowej propagandy.
> --
> XLhttp://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-t
o-geje-a-1-to-ksiadz

Całe życie jak jesteś zakłamana tracisz kontrole i tym samym kłamstwa
to prawda, a rzeczywistość to propaganda. No mdli mnie już jak można
być tak obrzydliwym jak ty.

12. Data: 2013-04-15 22:02:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2013 13:00:29 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
>
> Całe życie jak jesteś zakłamana tracisz kontrole i tym samym kłamstwa
> to prawda, a rzeczywistość to propaganda. No mdli mnie już jak można

Takich obrzydliwców jest w Polsce większość, idź się załamać.

13. Data: 2013-04-15 22:16:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 22:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
probe ladowania we mgla na kartoflisku

o-geje-a-1-to-ksiadz

> Takich obrzydliwców jest w Polsce większość, idź się załamać.

Urojenia stadne, tylko obłuda chodzi do kleru i to są ci
niezrównoważeni ,którzy każdy fałsz ministerstwa prawdy odbierają jak
prawdę , melina przyciąga meliniarzy.

14. Data: 2013-04-16 08:21:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 21:49:59 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
ladowania we mgla na kartoflisku

> Wziąłeś to wprost z rynsztokowej propagandy.

jakiej propagandy?
czy:
-sw.p. prezydent L.Kaczynski mial problem alkocholowy
-zabral na poklad tutki dziewiecdziesiat pare osob
-zaloga nie przeszla odpowiedniego szkolenia w rosji, bo nie zostali tam wysleni zeby
nie uczynino z nich szpiegow, poza tym wiadomo - oszczednosci
-nad "lotniskiem" unosila sie gesta mgla
-"lotnisko' to dumna nazwa terenu, na ktorym probowano wyladowac

dalej, jak twierdzi nawiedzony przewielebny Maciarek wybuch nastapil 100m nad ziemia,
i uratowaly sie 3-y osoby. swiat nie widzial takich fajerwerkow glupoty jak w wydaniu
pismenow. zas propaganda to jest na krakowskim przedmiesciu. propaganda nienawisci!

15. Data: 2013-04-16 15:32:58

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 18:31, Ikselka pisze:
> "(...)Na filmie umieszczonym pod felietonem widzimy najebanego w trzy dupy
> Kwaśniewskiego,

Czy jeżeli chodzi o Kwacha to problemem nie jest jego alkoholizm a
charakter. To samo zresztą dotyczy jego kompanów z najbliższego
otoczenia. Tacy jak oni nie wiedzą co to honor, odpowiedzialność itd. To
są złe cechy ich charakterów i zachowania a nie to że często sięgają po
kieliszek.

16. Data: 2013-04-16 17:43:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Apr 2013 15:32:58 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> otoczenia. Tacy jak oni nie wiedzą co to honor, odpowiedzialność itd. To
> są złe cechy ich charakterów i zachowania a nie to że często sięgają po

Nieskont, wszystko złe, ale nie opilstwo :-]

17. Data: 2013-05-07 09:29:18

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 17:43, Ikselka pisze:

> Nieskont, wszystko złe, ale nie opilstwo :-]

Gdyby to kazde sq**two popełnione przez człowieka można przypisać
opilstwu.. Dla mnie najgroźniejsze są te kanalie co to deklarują
całkowite abstynenctwo.

Prawda.
Gdzie jeszcze na codzień widzicie żywe trupy?.
Re: Zepsulam sobotni wieczor....
Re: Zwiazek malzenski wsrod homoseksualistow
Re: Zwiazek malzenski wsrod homoseksualistow