Naja!

91. Data: 2016-02-19 08:22:49

Temat: Re: Naja!
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:56c6be15$0$692$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2016-02-18 23:57, obywatel ikka uprzejmie donosi:
>
> ??????????????
> ???????????????
> ???????????????
> ???????????????
> ???????????????
> ??????????????????????
> ??????????????????????
> ??????????????????????
> ??????????????????????
> ??????????????????????
> ??????????????????????
> ?????????????????????
> ????????????????????

Solidarność łechtaczek?

--

Chiron

92. Data: 2016-02-19 09:06:32

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Solidarność łechtaczek?
>
> --
>
> Chiron

NiektÓRE, co odważniejsze, mówią :...jajników. ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

93. Data: 2016-02-19 09:09:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 07:16, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

ps.com... W

> Jarosław nie poleciał- ze względu na umierającą mamę. Dlaczego
> miałby ubijać brata- i to w takich okolicznościach? Zakładając, że
> to zrobił- nikt nie mataczyłby tak tego śledztwa. A pod rządami PO
> śledztwo natychmiast oddano Rosjanom i mataczono tak, żeby niczego
> nie wyjaśnić, poza słynnym błędem pilota (kilka minut po
> katastrofie!)- któego nie było. Jak widać, zaliczasz coraz większe
> odloty

tylko się trochę nabijam :) Ale pomyśl - skoro Jarosław jest takim
genialnym strategiem, to może zaplanował sobie politykę naście lat do
przodu :) A mamę łatwo mógł wsadzić do szpitala. Może poseł Kaczyński
jest agentem Putina? Na razie robi mu cały czas laskę, a od października
już oficjalnie.
Jak widzisz - teorie spiskowe łatwo tworzyć.
Trochę mi ciebie szkoda - że żyjesz w tak wymyślonym świecie. Trochę jak
zdumiony, który boi się czyśćca, ty boisz się spisków.
Z drugiej strony - to fascynujące, czym ludzie potrafią zająć swój umysł.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

94. Data: 2016-02-19 09:11:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 08:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Solidarność łechtaczek?
>
> --
>
> Chiron

to prawda, łechtaczek możecie nam tylko zazdrościć.

95. Data: 2016-02-19 09:14:48

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:
> [...]

>>> kretyn.

> [...]
> działania ale też nie pozwolę poniżać siebie, podczas gdy Ty nie
> dyskutujesz z moimi poglądami tylko jednym słowem chcesz mnie poniżyć.

Ani próbuję Cie ośmieszyć ani też zbyć jednym słowem bez wyjaśnień.
Lapidarność nie zawsze jest wskazana...

96. Data: 2016-02-19 09:15:29

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to prawda, łechtaczek możecie nam tylko zazdrościć.

To Ty odczuwasz zazdrość o penisa. Facet ma lęk kastracyjny
:-)

--

Chiron

97. Data: 2016-02-19 09:15:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2016 o 09:11, ikka pisze:
> to prawda, łechtaczek możecie nam tylko zazdrościć.

To wy nam zazdrościcie że możemy siusiać na stojąco!

98. Data: 2016-02-19 09:17:06

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdumiony, który boi się czyśćca, ty boisz się spisków.
> Z drugiej strony - to fascynujące, czym ludzie potrafią zająć swój umysł.

Wzruszyłem się. Jest ktoś na tym złym świecie tak współczujący, że mu mnie
szkoda. Idę się wypłakać

--

Chiron

99. Data: 2016-02-19 09:19:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2016 o 09:14, LeoTar pisze:
> Lapidarność nie zawsze jest wskazana...

W twoim przypadku jest - weź sobie to do serca.

Ewa

100. Data: 2016-02-19 09:19:14

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> to prawda, łechtaczek możecie nam tylko zazdrościć.

Nawet cienia chęci porozumienia nie wykazujesz.
Tylko przekonanie o wyższości clitoris nad fallusem.

--

Polak potrafi
POLSKI SZMALCOWNIK DONIÓSŁ NA HINDUSÓW
I co zrobiły z Polski ziemniaki..