Naja!

101. Data: 2016-02-19 09:21:52

Temat: Re: Naja!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2016 o 09:11, ikka pisze:
> to prawda, łechtaczek możecie nam tylko zazdrościć.

To prawda że kobiety mają orgazm w faceci nie ;-( (jedynie pewien
dreszczyk w penisie nazywany jest "orgazmem")
Ale orgazm nie jest najważniejszy w życiu, więc nie zazdrościmy wam
orgazmów.

102. Data: 2016-02-19 09:31:57

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> W twoim przypadku jest - weź sobie to do serca.
>
> Ewa

Ewuś. To co Kobieta nakłamała przez całe wieki historii owijając
Kłamstwo w czułe słówka na mnóstwo niesamowitych sposobików trudno jest
odkłamać nie tylko jednym słowem ale nawet tysiącem słów. Dlatego samo
pokazanie Prawdy w jednym słowie nie rozwiązuje tysiącletnich tajemnic i
problemów, które zostały przez Kłamstwo wywołane. Szczególnie ważne jest
to aby zrozumieli to zahukani przez kobiety faceci. Bo Wy, kobiety
chwytacie to w lot gdy zdajecie sobie sprawę z tego, że to wy
nakręciłyście spiralę przemocy do granic wytrzymałości i boicie się, że
mężczyźni was za to będą karać. Dlatego dalej półsłówka, niedomówienia i
zabawy w podchody. A cenne życie ucieka...

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

103. Data: 2016-02-19 09:32:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-19 07:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Był na liście pasażerów tego lotu?

A Wisia była?

104. Data: 2016-02-19 09:33:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-19 08:22, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A Ciebie bidoku nikt nie łechta?

105. Data: 2016-02-19 09:34:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-19 09:21, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Kobiety zaś wam organów. Tak.

lepszy członek bez zwojów

106. Data: 2016-02-19 09:45:50

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 09:15, pinokio pisze:

> To wy nam zazdrościcie że możemy siusiać na stojąco!

tak nie możemy na stojąco jak wy na kucki :-)
--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

107. Data: 2016-02-19 09:49:10

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 09:21, pinokio pisze:

> To prawda że kobiety mają orgazm w faceci nie ;-( (jedynie pewien
> dreszczyk w penisie nazywany jest "orgazmem")

nasz orgazm zaczyna się na mózgu targa całe ciało a kończy na
koniuszkach palców u stóp...

> Ale orgazm nie jest najważniejszy w życiu, więc nie zazdrościmy wam
> orgazmów.

...zaiste, nie najważniejszy ale jakbyś go zaznał, to byś pewnie umarł ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

108. Data: 2016-02-19 09:50:13

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 09:33, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-19 08:22, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A Ciebie bidoku nikt nie łechta?

:-D jak to nikt, żona 7x po 2x :-P

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

109. Data: 2016-02-19 09:50:33

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 09:31, LeoTar pisze:

> [...]
> wytrzymałości i boicie się, że mężczyźni was za to będą karać.
> Dlatego dalej półsłówka, niedomówienia i zabawy w podchody. A cenne

Leoś. To co Mężczyzna nakłamał przez całe wieki historii owijając
[...]
to aby zrozumiały to zahukane przez facetów kobiety. Bo Wy, mężczyźni
chwytacie to w lot gdy zdajecie sobie sprawę z tego, że to wy
nakręciliście spiralę przemocy do granic wytrzymałości i boicie się, że
kobiety was za to będą karać. Dlatego dalej półsłówka, niedomówienia i
zabawy w podchody. A cenne życie ucieka...

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

110. Data: 2016-02-19 09:54:37

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> [...]
> kobiety was za to będą karać. Dlatego dalej półsłówka, niedomówienia i
> zabawy w podchody. A cenne życie ucieka...

Postrzegam jakoweś zbliżenie stanowisk. :-)

--

Polak potrafi
POLSKI SZMALCOWNIK DONIÓSŁ NA HINDUSÓW
I co zrobiły z Polski ziemniaki..