Naja!

31. Data: 2016-02-18 18:38:37

Temat: Re: Naja!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2016 o 18:37, Naja pisze:

> nie potrafisz :-)

racja, tylko musisz się jeszcze gramatyki poduczyć ;-)

32. Data: 2016-02-18 18:38:52

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 17:28, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Masz na myśli to:
> "Partia. Należeć do niej.
> Z nią działać. Z nią marzyć. Z nią w planach nieulękłych.
> Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
> co się może zdarzyć".

nie chironku, mam na myśli gatunek literacki zwany _LEPIEJ(E)_ :-)
pochodzący w prostej linii od Wisi

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

33. Data: 2016-02-18 18:43:06

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> dobre

wię

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

34. Data: 2016-02-18 18:44:08

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> Niczym łyżeczkę, wzrokiem!

i patelńkę umysłem ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

35. Data: 2016-02-18 18:46:08

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:35, pinokio pisze:

> wcale nie dobre, to po prostu chamstwo.
> Tak jak w filmie Dom dusz. Mogę zrozumieć męża który stracił panowanie
> nad sobą i uderzył żonę ale nie żonę, która się zaweźmie i całe życie
> się do męża nie odzywa. W filmie Dom dusz, gdy bohater umierał, (a jego
> żona umarła wcześniej) to nawet gdy zobaczył na łożu śmierci ducha żony,
> to się do niego nie odezwała.
> To po prostu zwykłe chamstwo.

nieno mąż walący żonę w pysk to powinien w pierwszej ławce koo ołtarza
zasiadać za to chamstwo jakiego doświadcza od żony iść prosto do nieba :-)
--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

36. Data: 2016-02-18 18:47:03

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:38, pinokio pisze:

> racja, tylko musisz się jeszcze gramatyki poduczyć ;-)

ja gramatyki? :-D obrażasz mnie, ja nawet ortografii nie umiem :-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

37. Data: 2016-02-18 18:49:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2016 o 18:46, Naja pisze:
> nieno mąż walący żonę w pysk to powinien w pierwszej ławce koo ołtarza
> zasiadać za to chamstwo jakiego doświadcza od żony iść prosto do nieba :-)

lepiej stracić panowanie nad sobą (kobiety też rzucają garami) niż taka
zawziętość.

38. Data: 2016-02-18 19:57:31

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie jest powiedziane że była komunistką cały czas?
> Ja wątpię nawet w jej komunizowanie za młodu, widać raczej ironię.

Komunistka całym ciałem. Nigdy tego nie żałowała. Ironia? Z czego- ona
oddawała się całą sobą: Stalinowi, czerwonym, a na końcu- różowym. Za swą
wierność załatwili jej nawet Nobla

--

Chiron

39. Data: 2016-02-18 20:00:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2016 o 19:57, Chiron pisze:
> Komunistka całym ciałem. Nigdy tego nie żałowała. Ironia? Z czego- ona
> oddawała się całą sobą: Stalinowi, czerwonym, a na końcu- różowym. Za
> swą wierność załatwili jej nawet Nobla

Jak by nie było: napisała bardzo chrześcijański tekst:
"Nic dwa razy się nie zdarza"

Nic dwa razy się nie zdarza
- rzekł nieboszczyk do grabarza ;-)

40. Data: 2016-02-18 20:47:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
> swą wierność załatwili jej nawet Nobla

Jak by nie było: napisała bardzo chrześcijański tekst:

To była patryjotka, bo komunizm wydobył Polskę z ciemnoty i uwstecznienia
katolickiego, w tych pierwszych latach wszędzie budowano i ludzi sprawiedliwie
traktowano, dlatego tylu wsparło komunizm, bo ojczyzna ruszyła do przodu w sposobie
życia, otrząśnięto się z zabobonu kładziono nacisk na rozum, naukę.
Potem przyszedł Stalinizm i oni odchodzili, bo komunizm stał się religiopodobny,
dogmatyczny, skompromitowany, więc na ich miejsce powstadzano buractwo, takie jak
Chirony i Ikselki, a inteligencje zwalczano, zaczynają się prześladowania, podziały
na tych naszych i obcych, jak obecnie za PIS. A buractwo na zlecenie Moskwy niszczyło
kraj. Nobla dostała bo to wysoka kultura której buractwo tak nienawidzi, jak ci od
Jakuba Szeli co wszystko co napisane palili bo to kultura. A do końca była wierna
ojczyźnie bo kościoła nie poparła, gdyż pamiętała jak niszczył kraj i jaką chołotę
zagarnia bolszewicką po upadku komuny, najgorszego sortu.

Polak potrafi
POLSKI SZMALCOWNIK DONIÓSŁ NA HINDUSÓW
I co zrobiły z Polski ziemniaki..
Zomo też tak twierdziło...