Re: Najlepsza pasta na kamien nazebny ?

From: "Basik" <B...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Najlepsza pasta na kamien nazebny ?
Date: Mon, 11 Mar 2002 12:16:33 +0100

Ta pasta nazywała się POMORIN.
Problem bardzo szybko osadzajacego się kamienia to problem metabolizmu.
Pomyśl o zmianie diety, tzn.więcej warzyw, staraj sie nie łączyć w jednym
posiłku bialek i węglowodanów, tzn. jak jesz mieso, to z warzywami
bezskrobiowymi, albo ziemniaki czy makaron też z warzywami, ale już bez
miesa. Zrezygnuj z deserów. Jeżeli chcesz zjeść coś slodkiego, to traktuj to
jako niezależny posiłek. Sprawdziłam na sobie - kamień osadza się znacznie
wolniej. Nie jestem do końca w tym konsekwentna. Przypuszczam, że przy
pelnej dyscyplinie nie osadzałby się wcale.
Pozdrawiam,
Basia