Najlepsza pizza - sprawozdanie

1. Data: 2003-08-26 16:04:00

Temat: Najlepsza pizza - sprawozdanie
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele razy pojawiało się na tej grupie pytanie o najlepsze ciasto do pizzy,
a ja dzisiaj stwierdzam, że z podanych przepisów naprawdę najlepszy jest
przepis Joli L-L, który można znaleźć tutaj:
http://tinylink.com/?q9ZGVVHaGA
Przy wykonywaniu ciasta kierowałam się także wskazówkami cherokee
(dzięki!!!), które zamieściła tutaj:
http://tinylink.com/?2jLPMBchK8

Ciasto rewelacja, nie puszyste jak placek i nie sflaczałe, dzieki
podpiekaniu najpierw ciasta z sosem, a następnie z obkładem.
Jako sera użyłam mozarelli lekko żółtej, twardszej produkcji jakiejś OSM
(opakowanie mi już wyrzucili więc nie podam dokładnie) wymieszanej z
Zottarellą i ta kombinacja okazała się być trafna. Na wierzch albo pieczarki
duszone z cebulą + szynka, albo tuńczyk z surową cebulką. Sos wg przepisu
Magdy Bassett ale z pominięciem wina i zasłupiowym czosnkiem granulowanym
(forsa mi się skończyła dokumentnie, nie miałam nawet już 1zł na świeży,
jutro wycieczka do bankomatu ;)) przepis na sos jest o tu:
http://tinylink.com/?KUDRJPeFgI

Wyszło naprawdę przepysznie i moi mężczyźni zjedli tego trzy blachy
kwadratowe (standard piekarnikowy na Amicę 50cm ;>) bez dwóch małych
kawałeczków dla mnie i Mamy ;>

Reasumując - polecam przepis na ciasto i na sos! Warto!!!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-26 17:03:30

Temat: Re: Najlepsza pizza - sprawozdanie
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:
/cut/

> Reasumując - polecam przepis na ciasto i na sos! Warto!!!

No nie powiem, zachecilas mnie. :) Jutro zrobie na obiado-kolacje. Ale
jak nie bedzie smaczna to juz ja Cie dopadne! ;-)))))))

J ;)

1. Data: 2003-08-26 17:09:52

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:
> [...]
> a ja dzisiaj stwierdzam, że z podanych przepisów naprawdę najlepszy jest
> przepis Joli L-L, który można znaleźć tutaj:

wow, az trzy godziny wyrastania, w zyciu bym nie pomyslal
jak dojde do siebie po ostatniej porazce z pizza, na pewno sprobuje :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-26 17:50:30

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Aug 2003 19:09:52 +0200, Waćpanna lub Waćpan wiku, w wiadomości
<big491$1r5$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:

> wow, az trzy godziny wyrastania, w zyciu bym nie pomyslal
> jak dojde do siebie po ostatniej porazce z pizza, na pewno sprobuje :)

to też jest powód dla którego jest ona taka dobra
sądze, że tym razem nie zanotujesz porażki, spróbuj

1. Data: 2003-08-26 21:53:27

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Przy wykonywaniu ciasta kierowałam się także wskazówkami cherokee
> (dzięki!!!)

Nie ma za co i cieszę się, że przyczyniłam się do spopularyzowania
przepisu Joli L-L.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-27 14:00:17

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:
> Ti`Ana wrote:
> /cut/

> No nie powiem, zachecilas mnie. :) Jutro zrobie na obiado-kolacje.

Errata. Przepis na pewno znakomity ale przeloze go na pozniej. Po prostu
dzis sie nie wyrobie z tym ciastem :)

Ale na oczywiscie za pare dni wyrobie owa pizze :)

Pozdrowienia,

J.

1. Data: 2003-09-02 10:17:25

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Aug 2003 18:04:00 +0200, Waćpanna lub Waćpan Ti`Ana, w
wiadomości <p...@c...net> zawarł, co następuje:

> [...]
> a ja dzisiaj stwierdzam, że z podanych przepisów naprawdę najlepszy jest
> przepis Joli L-L, który można znaleźć tutaj:

Dzisiaj Elżbieta zwróciła mi uwagę na to, że w cieście podane jest jedynie
20g drożdży. Ja oczywiście odruchowo zrobiłam z 20dag i ciasto było
doskonałe. Czy w przepisie jest literówka? ;>

1. Data: 2003-09-02 10:35:22

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:

> Dzisiaj Elżbieta zwróciła mi uwagę na to, że w cieście podane jest jedynie
> 20g drożdży. Ja oczywiście odruchowo zrobiłam z 20dag i ciasto było
> doskonałe.
naprawde zrobilas z jednej piatej kilograma drozdzy??? strasznie duzo
sie wydaje ???

wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-02 11:10:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> jedynie
>
> Pewnie chodzi o make, nie drozdze...

maki to wedlug przepisu sa az dwa kilogramy, naprawde sporo, ale 20 dag
drozdzy na te ilosc maki to i tak conajmniej o polowe za duzo...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-09-02 11:14:29

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2003 12:35:22 +0200, Waćpanna lub Waćpan wiku, w wiadomości
<bj1rpa$dn9$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:

> naprawde zrobilas z jednej piatej kilograma drozdzy??? strasznie duzo
> sie wydaje ???

a bo teraz się zamotałam... z tymi gramami, dekagramami...
powiem tak
dwie paczuszki świeżych drożdży na 2kg mąki, czyli na duuużo dobrego ciasta
;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

Obiad w 0.5 godziny | Krewetki z rozmarynem
Obiad w 0.5 godziny | Kurczak z cebula
Maszyna do pieczenia chleba...
Kolendra?
Gofry - tylko nie bijcie ;-)