Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe
Date: Fri, 29 Jan 2021 17:24:28 +0100

W dniu .01.2021 o 15:13 cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
/01/najmodniejsze-saatki-warstwowe.html

> Zaraz, zaraz - przecież naczynie/pudełko zakładasz, że prostokątne,
> więc dlaczego sałatka ma mieć cechy do kwadratu?
>
> :-)

Dopiero poniewczasie zauważyłem niedokładność obserwacji...
Pudełko nie musi być prostokątne (bardziej prawidłowo -
prostopadłościenne).
Pudełka okrągłe (walcowate) są dopuszczalne. Podobnie jak inne kształty.

Ów "kwadrat" miał tylko zaznaczyć zwielokrotnienie, a choćby tylko
wzmocnienie rewelacyjnych cech sałatki.
Dość, że warstwowa sałatka w pudełku będzie co najmniej supermodna!

Jako że obaj my chyba wrocławiaki, to za Fredrą:
"Ludzie ze szkodą gonią za modą."

Jeśli sałatkę warstwową _zamieszamy_ to będzie miała szansę się przegryźć!
Osobiście wolę sałatkę smaczną, niż tylko modną.

--
Trefniś