Najnowsza Sandra

1. Data: 2003-01-29 17:49:29

Temat: Najnowsza Sandra
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Widzialam dzis w kiosku Sandre i jest tam wzor grubego swetra
zapinanego, takiego z kwadratow, co moze byc rowniez noszony zamiast
kurtki. Przyznaje, ze z calej gazetki tylko ten mnie zaciekawil i zal mi
wydawac 5 zl na calosc... Czy ktoras z Was ma moze ten numer i moze mi
zeskanowac zdjecie i wzor? Bede bardzo wdzieczna.

pozdrawiam cieplo
drzewko
PS. Mam Anne 2/2003 i jak komus cos zeskanowac to na prova plz :)

1. Data: 2003-01-30 07:24:56

Temat: Re: Najnowsza Sandra
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrawiam cieplo
> drzewko
> PS. Mam Anne 2/2003 i jak komus cos zeskanowac to na prova plz :)

Ja mam wszystkie Sandry, więc jeśli poczekasz kilka dni to dostaniesz.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-30 16:18:10

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, ze poczekam. Slicznie dziekuje :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-04 09:16:49

Od: "Maria Padol" <r...@p...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki,
ja mam jeszcze inny problem moze i przy olkazji mi ktos pomoze: Poszukuję
osoby ktora dysponuje numerem 12 miesiecznika SANDRA z 2002 roku i
zechciala by mi zeskanowac opis 2 swetrow
z tego czsopisma. takich dopasowaych z poszerzanymi rękawami. Spóznilam sie
z zakupem i teraz juz nie moge nigdzie dostac tego numeru. A moze ktos
zechcial by mi odsprzedac ten numer Sandry??
Pozdrawiam serdecznie Iska

1. Data: 2003-02-04 09:41:17

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Padol" <r...@p...tarman.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z zakupem i teraz juz nie moge nigdzie dostac tego numeru. A moze ktos
> zechcial by mi odsprzedac ten numer Sandry??

Mam na dysku sweter z poszerzanymi rekawami z innej Sandry, wysle Ci na
poczatek ten.
W Sandrze 12/2002 sa chyba 4 swetry z szerokimi rekawami, musialabys
doprecyzowac:)

Elzbieta

1. Data: 2003-02-04 10:18:50

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poczatek ten.
> W Sandrze 12/2002 sa chyba 4 swetry z szerokimi rekawami, musialabys

Szczerze mówiąc czuję się ignorowana, właśnie trzeci raz odpisuję że
zeskanuję Sandrę 12/2002 najprawdopodobniej dzisiaj, chyba że moich postów
nie widać, ale ja je widzę, czy ktoś je jeszcze widzi czy piszę na próżno ??

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-04 10:28:07

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja je widzę, aczkolwiek mnie nie dotyczą.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-02-04 10:30:42

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justycja" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie widać, ale ja je widzę, czy ktoś je jeszcze widzi czy piszę na próżno

Ja widzę:)) nie czuj sie ignorowana, chciałam tylko uświadomić Iśce, że
swetrów z szerokimi rekawami jest kilka, skanować z całą pewnością nie będę,
bronie się przed tym rekami i nogami:))

Elżbieta

1. Data: 2003-02-04 11:27:36

Od: "Maria Padol" <r...@p...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie jest Pani ignorowana tylko myślałam ze moje poprzednie listy nie
pojawiły się w grupie, przynajmniej ja ich nie widziałam w moim Outlooku.
Bardzo serdecznie przepraszam dziękuje za zainteresowanie i pomoc, czekam
niecierpliwie, Chodzi mi o taki sweter z łezką przy szyi i taki z wzorem
na rękawach i dole swetra.
Jeszcze raz przepraszam i wybaczcie dyletantce, A swoją drogą gdzie można
zdobyć archiwalne numery SANDRY, szukałam strony domowej sandry i nic nie
znalazłam , potem wpadłam na pomyśl żeby szukać w archiwum RUCHU i tez nic
Potem znalazłam ta Wasza wspaniała grupę dyskusyjna obiad spaliłam i
ośmieliłam się napisać
Jesteście wspaniali!!!!!
pozdrawiam wszystkich
Iska

1. Data: 2003-02-04 11:37:21

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> , A swoją drogą gdzie można
> zdobyć archiwalne numery SANDRY, szukałam strony domowej sandry i nic nie
> znalazłam , potem wpadłam na pomyśl żeby szukać w archiwum RUCHU i tez nic

Tez kiedys szukalam, rowniez telefonicznie w Ruchu, nie udalo mi sie,
poratowala mnie Justycja z grupy:):)

Elzbieta

Białystok
instrumenty muzyczne