Najnowsza wersja Haftu Krzyżykowego-kto ma?

1. Data: 2004-08-08 11:38:39

Temat: Najnowsza wersja Haftu Krzyżykowego-kto ma?
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czy ktoraś z Was pobrała ze strony "Haft Krzyżykowy" przed jej
zniknięciem najnowszą wersje tego programu?

......pieknie się o niego uśmiecham i jak cos to adresik jest tu..:))))

B...@i...pl

pozdrawiam.......Bozena z Krakowa

1. Data: 2004-08-08 13:04:57

Temat: Re: Najnowsza wersja Haftu Krzyżykowego-kto ma?
Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny czy ktoraś z Was pobrała ze strony "Haft Krzyżykowy" przed jej
> zniknięciem najnowszą wersje tego programu?
>
> ......pieknie się o niego uśmiecham i jak cos to adresik jest tu..:))))

Mam wersje: 1.2, 1.3 i 2.0
Ma ktoś nowsze??

Jola z Białegostoku

http://bookmarkjoli.prv.pl/ -> kobiece sekrety -> robótki ręczne

1. Data: 2004-08-08 13:13:54

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wersje: 1.2, 1.3 i 2.0
> Ma ktoś nowsze??

Hehe, sama znalazłam nowszą: v3.0:
http://www.ats.pl/~gosiaw/download.html

Na stronie Gosi są też inne programy.

Pozdrawiam,

1. Data: 2004-08-08 15:51:21

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.......... no taaaaaaaaaaaaa tylko że to jest odnodnik do nieistniejącej
strony i nie można nic już pobrać..........buuuuuuu a własnie o to 3.0 mi
chodziło.

Moze ktoś ma ????

pozdrawiam.......Bożena z Krakowa

1. Data: 2004-08-08 16:01:21

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam i wysyłam.Daj znać, bo moja poczta chodzi jak chce :)
Pozdrowionka
gablo

1. Data: 2004-08-09 20:21:40

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .......... no taaaaaaaaaaaaa tylko że to jest odnodnik do nieistniejącej
> strony i nie można nic już pobrać..........buuuuuuu a własnie o to 3.0 mi
> chodziło.

Link do strony insza rzecz, a pod spodem masz Pobierz: i link do programu.
Zresztą, podaję Ci bezpośrednio do ściągnięcia:

http://www.ats.pl/~gosiaw/pobierz/HaftKrzyzykowy3.0.
exe

Pozdrawiam,
Jola z Białegostoku

http://bookmarkjoli.prv.pl/ -> kobiece sekrety -> robótki ręczne

xxx szukam schematu do alfabetu z Kubusiem
Do Krakowianek
Jaki efekt końcowy-prośba o sugestie
Xenon 2
xxxKubuś Puchatek na dobranoc