Najnowsza wersja Skype'a

11. Data: 2004-06-21 10:25:50

Temat: Re: Skype/ i sieciowe randez-vous
Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, dzięki za linki i wszelkie info. Czyżby jakieś sieciowe
randez-vous
> się szykowało?
> Pomimo deszczow nad południową Polską -wiele słońca od...
> Doroty

Powiedzcie tylko kiedy !!!!
Juz zaopatruje się w mikrofon, itp. Czy kamerka też jest potrzebna???
Byłaby to super miła sprawa - porozmawiać na żywo z Dorotką, Budrysem,
Jackiem, ......innymi...
Tak milo porozmawiać na luzie z życzliwymi ludźmi ;-)))
takie małe sieciowe randez-vous

Zmęczona po kongresie ale niesamowicie szczęśliwa i zadowolona
Maria T.
P.S.
Jednak ruszamy z własnyą firmą !!!
To był ciężki i przyjemny weekend.
http://ww2.tvp.pl/tvppl/780,20040618103024.strona
A tak na ten temat - zrodził się już jakiś czas temu pomysl dotyczący ON.
Oczywiście dotyczący nieruchomości. Przedstawie trochę pozniej, jak
pozbieramy to w całość.
Mam nadzieję, że wszystko nam wyjdzie OK ;-))
Pozdrowienia.
M.T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"
Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

12. Data: 2004-06-22 12:49:23

Temat: Re: Najnowsza wersja Skype'a
Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
autorstwa Zbigniewa Andrzeja Gintowta przeczytałem:

> Kilka dni temu ukazała się najnowsza wersja programu Skype [beta] do
> prowadzenia rozmów przez Internet.

Doprawdy nie wiem, czemu ludzie tak zachwycają się tym programem. Cudze
chwalicie, a swego nie znacie. :-P Polecam komunikator tlen.pl, który ma
imho o niebo lepszą jakość przesyłanego głosu niż Skyppe, rozmawia się wg
mnie po prostu świetnie. Fakt, ten program nie umożliwia prowadzenia
konferencji i to jego mankament.

--
Pozdrawiam, Michał
m...@p...onet.pl

13. Data: 2004-06-22 14:20:56

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Dziwisz" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> W wiadomości
> autorstwa Zbigniewa Andrzeja Gintowta przeczytałem:

> Doprawdy nie wiem, czemu ludzie tak zachwycają się tym programem. Cudze
> chwalicie, a swego nie znacie. :-P

No te "swoje" nie ma chociazby funkcji "konferencja".

> Polecam komunikator tlen.pl, który ma
> imho o niebo lepszą jakość przesyłanego głosu niż Skyppe, rozmawia się wg
> mnie po prostu świetnie. Fakt, ten program nie umożliwia prowadzenia
> konferencji i to jego mankament.

No i tu juz patriotyzm nie wystarczy.

budrys
_________

14. Data: 2004-06-22 16:51:06

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cb9eu2$9f3$03$1@news.t-online.com budrys pisze tak:

> No i tu juz patriotyzm nie wystarczy.

Ale Skajp w poprzednich wersjach afair też nie miał funkcji konferencji,
dopiero niedawno to dodali, a poruszenie wywołał ogromne ciekawe, czemu.
Może zaletą jego jest to, iż omija wszelkie Naty, z czym nie radzi sobie
taki Tlen. Z wyraźnością głosu jednakże bym nie przesadzał. A, i jeszcze
jedno: U mnie Skyppe z uporem maniaka w trakcie rozmowy zmienia źródło
nagrywania z line in na mikrofon a ja mam mikrofon podpięty do miksera,
mikser zaś do line in.

15. Data: 2004-06-22 17:40:52

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dziwisz pisze w news:1495542866.20040621232803@poczta.onet.pl

> Doprawdy nie wiem, czemu ludzie tak zachwycają się tym programem. Cudze
> chwalicie, a swego nie znacie. :-P Polecam komunikator tlen.pl,

...którego nie dane mi było wypróbować, bo stwierdził, że mu się
moje hasło nie podoba i nie dał się zalogować, w kieskończoność
powtarzając podaj hasło, podaj hasło, podaj hasło...... grrrr.
Czyli nic się nie zmieniło. ;(

Mam nadzieję, że Skype do tlena podobny nie jest. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

16. Data: 2004-06-23 05:20:19

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> imho o niebo lepszą jakość przesyłanego głosu niż Skyppe, rozmawia się wg

Jakość dzwieku Tlena nie jest najmocniejsza (chyba że nie liczysz obciążenia
łącza).
Tlen nie jest nawet w stanie dorównać Win. Meseeger-owi.
Ponadto Tlen ma ten mankament, że przy obciążeniu łącza trzeszczy,
występuja zaniki i opóżnienia przekazu.
Jednak ma swoje plusy: wysyłanie kilku plików, czy dodatki (pluginy).
Jest na pewno jednym z lepszych komunikatorów, jednak nie to jest atutem
Skyp'e.

> Fakt, ten program nie umożliwia prowadzenia
> konferencji i to jego mankament.

A właśnie to było "reklamowane".
Mówimy właśnie o konferencyjnej komunikacji głosowej, czy jak wolisz
używania
komputera z tą samą łatwością co telefonu w kilka osób jednocześnie.
Jeżeli chcesz rodzimy odpowiednik, to nie ma. Istnieją wprawdzie podobne,
ale mają swoje wady, takie jak ma Tlen. Zresztą samo połączenie przeważnie
wybierane jest przez rutowalny nr. IP (ciężko zapamiętać).
Osobiście wprawdzie nie używam na stałe Skyp'e, ale testowałem większość
tego typu programów. Skayp'e jest jednym z najlepszych (o ile nie
najlepszy).
Jednak moi znajomi często boją się zmian i jestem skazany na Meseenger-a,
z niewielkim dodatkiem Tlen-a.
Nigdy nie lubiałem pisać. Co często widać w tym co piszę.
Od ładnych kilku lat rozmawiam przez NET i od zawsze mam problemy z
nakłonieniem znajomych do zmian. Teraz jest łatwiej.
Kiedyś, za czasów wszechobecnego IRCa. Musiałem stoczyć prawdziwą wojne
żeby wymusić na znajomych używanie NetMeeting-a :-)

17. Data: 2004-06-23 20:00:19

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości

ciach

Czyli nic się nie zmieniło. ;(

Mam nadzieję, że Skype do tlena podobny nie jest. ;)

Nie pisz w haśle i loginie polskich liter typu śćż itp.
Apik

18. Data: 2004-06-24 16:31:49

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik pisze w news:cbcnbf$1b55$1@news.mm.pl

> Nie pisz w ha?le i loginie polskich liter typu ?ćż itp.

Nie piszę. Nie ma znaczenia, co wpiszę. Podaj hasło, podaj hasło,
podaj hasło... i 2 ikonki na pasku, grrrr. Nigdy więcej.

19. Data: 2004-06-24 19:39:32

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20040624183108.F6FC.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Apik pisze w news:cbcnbf$1b55$1@news.mm.pl

> Nie piszę. Nie ma znaczenia, co wpiszę. Podaj hasło, podaj hasło,
> podaj hasło... i 2 ikonki na pasku, grrrr. Nigdy więcej.

Ciekawe nie miałem takich problemów :9
Apik

20. Data: 2004-06-27 09:17:31

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt napisał:
> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w
> wiadomości news:YNCGBC20062004195848.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> się.

> próbował

> -------------------------------

[...]
> momenty trudne. Gdyby ktoś chciał porobić praktyczne próby, to na priv
[...]

Próbowałem kilka razy poprzednią wresję na win98 i problemy były tylko
przy rozmowie z bratem, użytkownikiem sporej sieci osiedlowej. Złożyłem
to na karp jego łącz ponieważ ewidentnie z kim kolwiek rozmawiałby
występowało zapchanie transmisji. U mnie sprawiał się bez problemu.
Wiele komunikatorów ma zaimplementowaną możliwość komunikacji głosowej
ale jakość dzwięku, w odróżnieniu od skype, odbiega od oczekiwań.

Zostałem, w ostatnim tygodniu, ponownie mile połechtany przez projekt
skype. Pojawiła się wersja programu na mój system - linuxa. Na ogół
użytkownicy linuxa czekają aż któryś z nich pozna lub rozgryzie protokół
używany przez program windowsowy i napisze linuxową wersję. Tym razem
sami autorzy skype pomyśleli o linuxowcach. Swoją drogą ciekawe co z
użytkownikami jabłek? ;)
Wczoraj przetestowałem go z kuzynem pracującym na XP, działa bez
zarzutu, czysty dzwięk bez zacięć.

Ludzie co wy robicie ? !!!
Re: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Dawno mnie nie było ale...