Najsilniejszy środek na przeczyszczenie ?

1. Data: 2002-05-29 19:28:14

Temat: Najsilniejszy środek na przeczyszczenie ?
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyłem fragment "premier" w Opolu - Hołdys ......, IRA......, Sex
Bomba .......... Pomyśleć, że kilkanaście lat temu wykpiwali cały ten
chłam ;-((
zdegustowany Alex
"Jak bardzo skurwisz się by sprzedać swą muzykę" Kazik

1. Data: 2002-05-30 05:45:58

Temat: Re: Najsilniejszy środek na przeczyszczenie ?
Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ad3a10$dt5$1@news.tpi.pl...
> [...]
IRA......, Sex
> Bomba .......... Pomyśleć, że kilkanaście lat temu wykpiwali

Trzeba im wybaczyc, chcieli sobie publicznie czterech pancernych
pospiewac i tyle.
Przyznam szczerze, ze mialam refleksje odnosnie mojej osoby, jak
to jest ze mi sie juz nawet Opole podoba.... Chyba zle ze mna,
zle...
--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka, na ktora Opole, Sopot itp. kiedys
rowniez przeczyszczajaco dzialaly

1. Data: 2002-05-30 06:23:41

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad3a10$dt5$...@n...tpi.pl...
> [...]
> chłam ;-((
> zdegustowany Alex
> "Jak bardzo skurwisz się by sprzedać swą muzykę" Kazik

I smutne jest to, ze taki Holdys uwaza sie za wielkiego artyste, im starszy
tym wiecej pychy. Dla mnie Opole przed laty jawilo sie jako promocja
koszmarnego soc-realistycznego kiczu (ach, te nasze Zdzislawy Sosnickie i
Ireny Santor!), potem bylo kilka lat dla mlodych rockowych zespolow a teraz
jest to promocja kiczu i chaltury, schlebianie masowym gustom. Ogolnie
poziom zastraszajaco zenujacy......rzeczywiscie lepiej sluchac na pusty
zoladek, a najlepiej w ogole nie sluchac!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-30 10:48:47

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogolnie
>poziom zastraszajaco zenujacy......rzeczywiscie lepiej sluchac na pusty
>zoladek, a najlepiej w ogole nie sluchac!
>
>Agata Solon, naturalna

Niestety podpisuje sie obiema rekami....
Taki mialam ambitny plan, ze jak wroce z pracy (ok 22.00:)))), to sobie z
piwem i pizza siade przez telewizorem i poogladam Opole (a od paru lat nie
ogladalam, tak sie jakos zlozylo). I ..... po prostu mnie odrzucilo.
Zniechecilo. Znudzilo. Zniesmaczylo.
Koncert o polskich serialach byl zenujacy.

A pamietam np. przepiekny koncert na ilus tam lecie Mlynarskiego, ktory z
wypiekami na twarzy ogladalm do 4 rano.

a zal....

Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-05-30 10:57:32

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zniechecilo. Znudzilo. Zniesmaczylo.
> Koncert o polskich serialach byl zenujacy.

Opole jest samo w sobie ładne, gdyby tylko nie ten festiwal...

Waldek, Berlin-Wrocław-Opole

1. Data: 2002-05-30 11:09:25

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Opole jest samo w sobie ładne, gdyby tylko nie ten festiwal...
>
>Waldek, Berlin-Wrocław-Opole

Alez w pelni sie zgadzam.
Pisanie, ze Opole mnie zniesmaczylo bylo tzw. elipsa:))))
Chodzilo mi o to, ze zniesmaczyl mnie festiwal w Opolu. Zas wszystkich
milosnikow Opola (miasta) przepraszam:))))

Monisia
co to sobie chlopaka ze slaska opolskiego znalazla i jak tam pierwszy raz
pojechala, to byla zachwycona. Niech sie brudna i szara Malopolska schowa

1. Data: 2002-05-30 16:59:42

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> Opole jest samo w sobie ładne, gdyby tylko nie ten festiwal...
> Waldek, Berlin-Wrocław-Opole

i pod ta cytata (om) to ja sie obiema podpisuje

Jola L-L

1. Data: 2002-05-31 00:16:54

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> i pod ta cytata (om) to ja sie obiema podpisuje

A ja widziałem Opole raz w życiua i to krotko to sie pod siostą (om)
[coby konwenans trzymać ] nie podpiszę
_Podpiszę się za to pod tym, że OT. OT, OT i ikle jeszcze razy OT

Każden wie ale nie powód żeby w kuchni, przy jedzeniu o c zymś takim....

AE

1. Data: 2002-06-03 10:20:17

Temat: Re: Najsilniejszy środek na przeczyszczenie ?(OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote:

> [...]
>piwem i pizza siade przez telewizorem i poogladam Opole (a od paru lat nie
>ogladalam, tak sie jakos zlozylo). I ..... po prostu mnie odrzucilo.

(ciach)

....a telewizja i tak puchnie z dumy.......bo ogladalnosc
mieli rekordowa......i w zasadzie to im wystarcza....beda premie i
medale....

AgataW.

nalesniki
Re: Wędzone pstrągi