Najważniejsza inwestycja w życiu

1. Data: 2003-06-24 06:33:33

Temat: Re: Najważniejsza inwestycja w życiu
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
bd8qbe$hr4$...@i...gazeta.pl...

> Każda puenta zaprojektowana przez Wielkiego Czarownika
> "All'a ostatniego ... z Gormenghast" nadaje się "tylko na
śmieci"
> OSOBY tworzą własne, praktycznie użyteczne puenty!!
[ksRobak]

> ++++++++++++++++++

Niektóre osoby probują wydumać z siebie coś wielkimi słowami,
AHAMI, OHAMI, wzdychaniami, próbują coś kreaować, przyjmować
jakieś role (najczęściej przewodnie) a w rzeczywistości wychodzi
im jedna wielka kupa i wiele śmiechu, a one dalej przy swoim...
i czują się urażone - to, tak, bezosobowo, gdyby ktośc pytał.

1. Data: 2003-06-24 06:35:10

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):
<bd8qbe$hr4$1@inews.gazeta.pl>
[...]

> dobrze Synu :-)
> dziękuję

Brawo tatusiu, Ty znakomicie wyczuwasz kiedy ktoś potrzebuje być pogłaskany
po główce !
Jestem pod wrażeniem.

puciek.

1. Data: 2003-06-24 07:12:51

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast <p...@p...onet.pl> napisał(a):
<8...@g...hfdef7250.invalid>

[...]
> Idę [...]
> patrzę - nie słyszę niczego... Widzę [...]
> z drugiej widzę [...]
> Wciskam się [...], i idę [...]
> Tu widzę [...]

> No coś niesamowitego ....

Możesz to jakoś przybliżyć ? Jak się wtedy poczułeś ?

> Minąłem ją, minęła mnie, [...]
> I nagle coś mnie olśniło.
> Zatrzymałem się... [...]
> Wyjąłem je. Zacisnąłem w pięści... Zawróciłem.
> Podszedłem [...] musnąłem [...]

> Jak w rączce niemowlęcia
> zaciskającej się zawsze na palcu... [...]

I tu bym bardzo chciał, abyś jakoś przybliżył to uczucie ?
Co w tej relacji było podobne do kontaktu z niemowlakiem ?
Jako kto się poczułeś ?

> Zniknąłem.
>
> Na dziwnych skrzydłach
> cudotwórcy.

Tu chyba poczułeś się wielki.

> To była - mam wrażenie - najważniejsza inwestycja w moim życiu.

Napisz coś więcej. W co zainwestowałeś ? Jakiego zwrotu oczekujesz ?
Na jaki czas to inwestycja ?

To dla mnie nowe doświadczenie. Takiego All-a nie czytałem jeszcze na grupie.
Choć napewno jestem tu zbyt krótko, aby cokolwiek wiedzieć, to z takim Twoim
obrazem wolę mieć kontakt. Brakuje mi tylko opisu tego co czułeś, w całej tej
sytuacji. Dużo jest opisu co robiłeś, mało (jak dla mnie) kim wtedy byłeś.
Jeśli masz ochotę napisz coś z tej strony. Ja osobiście wolałbym mieć kontakt
z tym cieplejszym All-em.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-24 08:22:05

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bd8tlj$p1u$1@inews.gazeta.pl> w których <puciek2>
mówi:

> To dla mnie nowe doświadczenie. Takiego All-a nie czytałem jeszcze na
> grupie. Choć napewno jestem tu zbyt krótko, aby cokolwiek wiedzieć, to
> takim Twoim obrazem wolę mieć kontakt.

no właśnie.
dla mnie to tez nowy design. ;)
a wolę ten stary.

coś się zmieniło - amnesiac, all.. ;)
nawet ja piszę dłuższe teksty ;-D

--
Stany Zjednoczone to jednak kraj przeogromnych mozliwosci.
Gdzie jeszcze kobieta moze wynajac mloda emigrantke, aby ta zrobila za nia

1. Data: 2003-06-24 09:55:55

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=25162983
> <puciek2> mówi:

> coś się zmieniło - amnesiac, all.. ;)
> nawet ja piszę dłuższe teksty ;-D

odkryto COŚ
(choć jeszcze bez nazwy) :-(
eureka ;)))

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-24 11:16:45

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak
<e...@g...pl>
bd8qbe$hr4$...@i...gazeta.pl:

Wszystko pięknie, lecz AAAAAA22:22zdecydowanie drażni mnie. Czy mógłbyś
wyprzedzać czas w ponadczas środkami naturalnymi?

P.

1. Data: 2003-06-24 11:44:49

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ksRobak

....ostatnio coraz bardziej agresywny.

1. Data: 2003-06-24 12:14:14

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bd9c1s$3gh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> Wszystko pięknie, lecz AAAAAA22:22zdecydowanie drażni mnie. Czy
> mógłbyś wyprzedzać czas w ponadczas środkami naturalnymi?

dzięki Pawle ;)
za ten 'post'

chciałem, żeby ktoś zareagował!!!

oczywiście Teoria Czasu wyprzedza "czasy"

PS. a czy nie drażni Cię np. RE: RE: RE: RE: ? i to tylko u jednego
Grupowicza? tolerujesz??
a czy nie drażni Cię rozbijanie tematów? akceptujesz??
nie drażnią Cię insynuacje, manipulacje, projekcje, truizmy, fałszerstwa?
nie_zauważasz??

PSS. sądzisz, że to ja piszę takie programy które gubią posty, lub nadają
im abstrakcyjny czas? np. 22:22??
czy pl.sci.psychologia jest jedna? nie sądzę...

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-24 12:22:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> ....ostatnio coraz bardziej agresywny.

myślisz tdrk ;) że nie wolał bym włączać kompa raz na tydzień
i z przyjemnością poczytać rozsądnych rozmów Grupowiczów?

czy do tej pory nie zauważałeś agresji u innych?
ksRobak się zmienił czy Ty zaczynasz dostrzegać (reagować) to
- czego wcześniej nie widziałeś??

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-24 12:24:23

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak
<e...@g...pl>
bd9fd2$h3n$...@i...gazeta.pl:

> dzięki Pawle ;)
> za ten 'post'
>
> chciałem, żeby ktoś zareagował!!!

do usług
staram się zawsze reagować, gdy ktoś próbuje się wpychać bez kolejki :)

to właśnie jedynie, a więc i najbardziej, drażni mnie z grzechów
porządkowo-netykietalnych

może dlatego, że zahacza, przy zachowaniu wszelkich proporcji, o
niesprawiedliwość nienależność nieuprawnione wywyższenie się

> PS. a czy nie drażni Cię np. RE: RE: RE: RE: ?

nie

i to tylko u jednego
> Grupowicza? tolerujesz??
> a czy nie drażni Cię rozbijanie tematów? akceptujesz??

tak

> nie drażnią Cię insynuacje, manipulacje, projekcje, truizmy, fałszerstwa?
> nie_zauważasz??

drażnią, ale już mi się nie chce z nimi szarpać - naszarpałem się już dość
przez ostatnie dwa lata (polecam archiwum)

> PSS. sądzisz, że to ja piszę takie programy które gubią posty,

nie

lub nadają
> im abstrakcyjny czas? np. 22:22??

może

> czy pl.sci.psychologia jest jedna? nie sądzę...

nie wiem, ale koniec kolejki jest tam, o tam - a księża nie są grupą
uprzywilejowaną, o! :)

p.

I tak razem trwają... Nie śpimy!!! Jest noc śiętojańska!!!
A moze by sie tak spotkac?
psychologia w e-bookach
forma raportu
Do Arka, tdrk itd - cd. prawo do aborcji.