Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Date: Sun, 11 Sep 2022 08:21:12 +0200

W dniu 11.09.2022 o 01:28, XL pisze:
> ,,Najpierw zwrócimy się do berlińskiego rządu z notą dyplomatyczną -
> zapowiedział Morawiecki w udostępnionym w piątek wywiadzie dla najnowszego
> wydania tygodnika "Der Spiegel". Jak zaznaczył, strona polska uważa za
> błędne niemieckie analizy prawnicze, zgodnie z którymi Polska zrezygnowała
> w 1953 roku z reparacji w umowie z NRD. - Związek Sowiecki zmusił wtedy
> Polskę do tego - wyjaśnił premier i dodał, że nie uznaje tej umowy."
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,168930,28892528,morawi
ecki-do-niemcow-bedzie-nota-dyplomatyczna-ws-reparac
ji.html

> Jeśli tego dotrzymają, mnie to wystarczy.
> Głosuję na Ziobrę i jego partię, bo to on jest motorem formalizacji
> polskich żądań reparacji od Niemiec:
>
> https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad
u.html

Na faceta który rządzi sprawiedliwością w tym kraju, a zezwala na
karanie kierowców na podstawie danych wynikających z wadliwie
działających fotoradarów?? Za kogo ten rzekomy polski patriota nas
Polaków ma,  - za rzeźne bydło do jego statystyk? Naprawdę widzisz go
jako swojego przedstawiciela w czymkolwiek?

A Morawiecki niech składa pozew formalnie a nie jak zresztą zawsze,
robi Polakom jakieś mętne obietnice. A tak w ogóle przedstawił jakieś
plany co do redystrybucji względem społeczeństwa w razie tego gdyby
Polska dostała to odszkodowanie? Jednym słowem - czy  normalny zwykły
Polak ma się czym ekscytować?