Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Date: Mon, 12 Sep 2022 13:30:49 +0200

W dniu 11.09.2022 o 11:24, XL pisze:
> [...]
ecki-do-niemcow-bedzie-nota-dyplomatyczna-ws-reparac
ji.html

/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad
u.html

> Ja o niebie, Ty tylko o... misce.
> Są rzeczy ważne, ważniejsze i najważniejsze.
> Nie chcesz być sądzony za przekroczenie prędkości - jedź z prędkością
> przepisową, bo MOŻNA. ,,Wadliwy radar"? - od tego jest sąd i jak widać NIE
> KARZE on kierowcy, gdy racja jest po jego stronie:
> https://dziennikzachodni.pl/wadliwe-radary-iskra-to-
szansa-zeby-uniknac-mandatu/ar/11904236

A ja o faktach. Radary (Iskra xxx) wadliwie odczytują dane, co jest
udowodnione przez wielu ekspertów. Jednak te radary sa używane do dziś i
na podstawie ich zapisu karani są Polacy.

Sorry ale chyba nie zdajesz sobie sobie sprawy jakie zadanie przed
kierowcą gdyby chciał przed sądem kwestionować legalność tych zapisów.
Tak działa to państwo i sądy w nim pod przywódczym takich ludzi jak Ziobro.

> Tak.

Współczuje i zazdroszczę jednocześnie. Bo w sumie szczęście człowieka to
przede wszystkim stan jego umysłu.

> Złoży. Pozew musi być oparty o konkrety, a te są w przygotowaniu, częściowo
> opublikowane.

A jak nie, masz jakąś gwarancje że złoży? Poza tym co znaczy gwarancja w
ustach faceta który wmawiał Polakom że "węgla mamy pod dostatkiem",
podczas na składowiskach można był grać w piłkę.

> Chciałbyś przelewu? Serio??? No weź nie żartuj. Wszak gdyby coś takiego
> planowano, to zgodnie z tym, co prezentujesz, pierwszy powinieneś wszcząć
> larum przeciw ,,rozdawnictwu". Czyż nie? :>

Odszkodowania dla Polski, w sumie jak to rozumiesz, jestem Polakiem i
chcę wiedzieć co dla mnie znaczy ten obiecywany niemiecki przelew na
astronomiczną sumę?

NIE! Absolutnie nic nie mam przeciwko rozdawnictwu, pod rozdawnictwem
podpisuję się na dwie ręce, ale ma to być sprawiedliwa operacja, czyli
wszyscy mają z tego korzystać a nie znowu wybrana kasta będzie obrastała
w sadło kosztem swoich rodaków.

Jednym słowem - państwo ma środki to niech się nimi dzieli z obywatelem
i to powinno być normą w normalnym kraju.

?