Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?

1. Data: 2000-01-01 14:45:36

Temat: Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Od: "Misio" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ogolnie bylo wesolo :)))))

expert napisał(a) w wiadomoœci: <3...@f...onet.pl>...

1. Data: 2000-01-01 18:06:48

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Misio:
> Ale ogolnie bylo wesolo :)))))

Jasne! Zwlaszcza m.in. reklama Nike - biegajacy jak co rano faceci (sprzet -
wiadomo) a w tle 'malownicze ruiny' wielkiego miasta hiehiehie.........

Pozdrawiam noworocznie.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-02 11:49:15

Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misio wrote in message <84l3vg$hpo$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Ale ogolnie bylo wesolo :)))))

nie wszystkim - zajrzyj na pl.comp.pecet
niektorzy posiadacze starszego sprzetu
maja problemy z nowymi datami
(486 zdaje sie nie zakumaja 2000 roku)
inna sprawa za na tej grupie pewnie malo kto
ma taki stary sprzet
ale np. najnowoczesniejszy teleskop Habla tak

ZOMO

1. Data: 2000-01-02 12:45:08

Od: "Milo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inna sprawa za na tej grupie pewnie malo kto
> ma taki stary sprzet
> ale np. najnowoczesniejszy teleskop Habla tak
Ja mam 486 (wprawdzie lezy w szafie, .. no ale zawsze) i 2000 kuma bez
problemu. Wprawdzie nie uruchamialem go po nowym roku, ale wczesniej
testowalem go i bez problemu zapiamietywal daty wieksze od 2000 zarowno BIOS,
jak i Win 3.11 .... :D.

--
Milo
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-02 14:13:37

Od: _...@f...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

Wybiórcze zapiski wywiadu z obywatelem Misio:
(całość dostępna pod <84l3vg$hpo$1@sunsite.icm.edu.pl>)

>Ale ogolnie bylo wesolo :)))))

Zwłasza z tym nowym XXI wiekiem i nowym 3 milenium... :-)
Ludzie chyba nie pamiętają pierwszych lekcji historii z podstawówki.

--
/\/ Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front \/\
\/ Umiesz grać w remika? :-D \/

1. Data: 2000-01-03 10:34:44

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wszystkim - zajrzyj na pl.comp.pecet
> niektorzy posiadacze starszego sprzetu
> maja problemy z nowymi datami
> (486 zdaje sie nie zakumaja 2000 roku)
to wyłącznie kwestia BIOSa nie procesora.

> inna sprawa za na tej grupie pewnie malo kto
> ma taki stary sprzet
niestety, maja :(

> ale np. najnowoczesniejszy teleskop Habla tak

Ja też wiem jaki sprzęt jest na Hubble'u - dodam że dopiero w grudniu 1999
wymieniono procesory na nowocześniejsze, z 386 na 486 :)))

Artek

1. Data: 2000-01-03 10:38:54

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też wiem jaki sprzęt jest na Hubble'u - dodam że dopiero w grudniu 1999
> wymieniono procesory na nowocześniejsze, z 386 na 486 :)))
To ja odkopuje z wykmopalisk 386.
Nie chce byc gorszy od Hubblea ;-)

1. Data: 2000-01-03 11:02:42

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja odkopuje z wykmopalisk 386.
> Nie chce byc gorszy od Hubblea ;-)

Liczysz ze NASA ci wymieni na lepszy?
Zebys sie tylko nie znalazl na Marsie ;)

Artek

1. Data: 2000-01-03 11:23:39

Od: Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2000, expert wrote:

> To ja odkopuje z wykmopalisk 386.
> Nie chce byc gorszy od Hubblea ;-)

Mam jeden w domku... reflektujesz? Bo jak nie to bedzie sobie w ramkach
wisial na scianie :-)))

--
Michal Schulz
s...@a...amu.edu.pl

1. Data: 2000-01-06 02:10:58

Od: "Bucks" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ZOMO <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%WGb4.8220$N...@n...tpnet.pl...

> [...]
> inna sprawa za na tej grupie pewnie malo kto
> ma taki stary sprzet
> ale np. najnowoczesniejszy teleskop Habla tak

Ja mam oryginalnego Compaqa 486 DX2 66 (z 1994) z Win95 IE5 i OE5, 24MB RAMu. :)
Ale gdy wlaczylem go poraz pierwszy w roku 2000 to okazalo sie, ze mam rok 1980
:)))
Odpalilem OE5. W prerencjach mam ustawione, ze ma kasowac posty starsze niz 5
dni i Outlook na dzien dobry wykasowal mi posty, ktore zassalem jeszcze w 1999.
Biorac pod uwage date 1 styczen 1980 to komp zamiast kasowac stare listy tzn.
sprzed 26 grudnia 1979, wykasowal mi listy z przyszlosci z 1999 :))))
Po recznym ustawieniu daty na 2000 wszystko jest OK i mysle, ze tak juz
zostanie.
BTW: 486 to nie Celeron400 ale ogolnie nie narzekam na predkosc dzialania.
Osobiscie spodziewalem sie, ze bedzie wolniejszy niz jest w rzeczywistosci :)
Nie zaluje wydanych 250zl.

E-mail: b...@p...onet.pl

Re: Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna? Politechnika Wroclawska
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000